Τρίτη 19 Αυγούστου 2014

Μεταγραφή ή χακάρισμα;

Για λίγα λεπτά χάρηκαν στην Ατλέτικο. Ανάρτηση του Αλέσιο Τσέρτσι στο twitter έκανε λόγο για deal της Τορίνο με τους Μαδριλένους, όμως αργότερα ισχυρίστηκε πως δεν ήταν απ’ τον ίδιο το τουιτάρισμα.

Μεταγραφή ή χακάρισμα;
Δεν πρόλαβαν να χαρούν οι οπαδοί της Ατλέτικο αλλά και πάλι κάθονται σε «αναμμένα κάρβουνα» σχετικά με την υπόθεση του Αλέσιο Τσέρτσι. Το βράδυ της Δευτέρας ο επιθετικός της Τορίνο έγραψε στην προσωπική ιστοσελίδα του στο twitter πως «έκλεισε» στους Μαδριλένους, όμως η χαρά δεν κράτησε πολύ…

Λίγα λεπτά αργότερα, η ανάρτηση «εξαφανίστηκε» και μέσω του Sky Italia ο παίκτης ξεκαθάρισε πως δεν έγινε από τον ίδιο και πως θα κινηθεί νομικά: «Ήμουν με τον συμπαίκτη μου Ρούμπεν Πέρεζ και παίζαμε playstation. Κάποιος μπήκε στο προφίλ μου και τώρα θα απευθυνθώ στους δικηγόρους μου για να δούμε τι θα κάνουμε. Δεν ξέρω τι θα γίνει σχετικά με το μέλλον μου, όμως μπορώ να σας πω πως δεν είμαι τώρα παίκτης της Ατλέτικο. Είμαι ευγνώμον για το ενδιαφέρον μεγάλων συλλόγων, όμως θέλω να διευκρινίσω πως δεν έκανα εγώ αυτό το τουϊτάρισμα».

Πάντως, αξίζει να σημειωθεί πως η Ατλέτικο συνεχίζει να διαπραγματεύεται με την Τορίνο για τον παίκτη και τα ισπανικά Μέσα εικάζουν πως δεν αποκλείεται ο Τσέρτσι να… βιάστηκε πριν επέλθει οριστική συμφωνία. Πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: