Δευτέρα 12 Ιανουαρίου 2015

«Δεν ξέρω που θα είμαι τη νέα χρονιά»

Ο Λιονέλ Μέσι με αινιγματική δήλωση που έκανε για το μέλλον του, τόνισε πως δεν ξέρει που θα τον βρει η νέα χρονιά.
Αναλυτικά τα όσα ανέφερε από τη Ζυρίχη, όπου απονέμεται η Χρυσή μπάλα:
«Δεν ξέρω αν θα σταματήσω την καριέρα μου στη Νιούελς, δεν ξέρω που θα είμαι τον επόμενο χρόνο, αν και θα μου άρεσε να σταματήσω την καριέρα μου στην Μπαρτσελόνα, αλλά πότε δεν ξέρεις τι θα συμβεί».
Για τον Κριστιάνο Ρονάλντο είπε: «Είναι εντυπωσιακό αυτό που έχει καταφέρει, έχει βάλει πολλά γκολ, έχει πετύχει ένα σπουδαίο ρεκόρ από γκολ, είναι κομβικός για πολλά παιχνίδια. Είχε μία φανταστική χρονιά. Σίγουρα, θα ήθελα να παίξω μαζί του, αν και θα είναι δύσκολο (να συμβεί)»
Για τον κορυφαίο ποδοσφαιριστή στην ιστορία: «Είναι δύσκολο να πεις έναν, με τόσους που έχουν περάσει.»
Για την βοήθεια της τεχνολογίας: «Η τεχνολογία βοηθά και εξυπηρετεί στη βελτίωση, είναι καλό»
Για τις επιθυμίες του, το 2015: «Όσον αφορά στην εθνική, μετά τον τελικό του Μουντιάλ, το Κόπα Αμέρικα, είναι πολύ σημαντικό για εμάς και είναι αρκετός καιρός που δεν το έχουμε κατακτήσει»
*Πηγή: arenafm.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: