Δευτέρα 12 Ιανουαρίου 2015

Σούσο: «Χαρούμενος που είμαι στην Μίλαν»

Ο Ισπανός μεσοεπιθετικός, Σούσο, πέρασε από ιατρικές εξετάσεις στην Μίλαν όμως δύσκολα θα αγωνιστεί φέτος.
Ο 21χρονος έμενε ελεύθερος το καλοκαίρι, τα βρήκε με τους Ροσονέρι για συμβόλαιο διάρκειας 4.5 ετών και την Κυριακή (11/01) έφαγε με τον Αντριάνο Γκαλιάνι. «Είμαι πολύ χαρούμενος που βρίσκομαι στην Μίλαν. Δεν έχω μιλήσει ακόμα με τον Ιντζάγκι. Ηρθα για τις ιατρικές εξετάσεις και ελπίζω όλα να πήγαν καλά. Αν έχω να πω κάτι στους οπαδούς της Μίλαν; Δεν είμαι εδώ για καιρό, θα δούμε όταν θα μπορώ να παίξω».
Η Μίλαν μπορούσε να πάρει τον αριστεροπόδαρο άσο ελεύθερο, όμως προτίμησε να δώσει ένα μικρό ποσό και να τον κάνει δικό της από τώρα έτσι ώστε να προσαρμοστεί ουσιαστικά ενόψει της νέας σεζόν.

*Πηγή: gazzetta.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: