Κυριακή 15 Φεβρουαρίου 2015

Λουκάκου: «Λίγα τα 35 εκ. που έδωσαν για μένα»

Χαμηλό θεωρεί το ποσό των 35 εκ. ευρώ που έδωσε η Έβερτον για να τον αποκτήσει από την Τσέλσι ο Ρομέλου Λουκάκου, που τόνισε πως με σωστή δουλειά μπορεί να ανεβάσει κι άλλο την αγοραστική του αξία.
«Μετά το Μουντιάλ έκανα διακοπές, αλλά με απασχολούσαν οι διαπραγματεύσεις της μεταγραφής μου. Η σεζόν είχε τελειώσει, αλλά δεν ήξερα που θα παίζω. Αβεβαιότητα. Περίμενα, περίμενα, περίμενα.
Και όταν ήμουν σίγουρος, απέμενε μόλις μία εβδομάδα για το πρωτάθλημα. Κάποιοι είπαν ότι πιέστηκα πολύ μετά την μεταγραφή μου από την Τσέλσι, αλλά απλώς δεν είχα κάνει καλή προετοιμασία.
Θεωρώ ότι τα 35 εκ. ευρώ δεν ήταν αρκετά για μένα. Δεν είναι αυτό το όριό μου. Εάν κάνω βήματα μπροστά, θα αξίζω ακόμη περισσότερα. Δεν θα με ακούσετε να λέω ότι τα 35 εκ. είναι πολλά.
Θα δείξω ότι τα αξίζω όμως. Δυναμώνοντας θα ανεβάσω κι άλλο την αξία μου» δήλωσε ο Βέλγος στράικερ.
*Πηγή: england365.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: