Πέμπτη 12 Μαρτίου 2015

Ποντόλσκι: «Δεν έχει κλείσει το κεφάλαιό μου στην Άρσεναλ»

Στην Άρσεναλ σκοπεύει να επιστρέψει ο Λούκας Ποντόλσκι μετά το τέλος του δανεισμού του στην Ίντερ.
Ο Γερμανός, που δεν έχει σκοράρει ούτε μία φορά από τον περασμένο Ιανουάριο όταν και δόθηκε δανεικός στους «νερατζούρι», τόνισε πως από την στιγμή που δεν υπάρχει οψιόν αγοράς θα επιστρέψει στο Λονδίνο και από ‘κει και έπειτα θα εξετάσει τις επιλογές του, αφού φυσικά μιλήσει με τον Αρσέν Βενγκέρ.
«Δεν έχει κλείσει το κεφάλαιό μου την Άρσεναλ, καθώς δεν υπάρχει οψιόν αγοράς. Ήμουν ο πρώτος που ξεκαθάρισε τα πράγματα στις διαπραγματεύσεις με την Ίντερ και είχα πει πως δεν ήθελα να υπάρχει καμία ρήτρα που θα τους επέτρεπε να αγοράσουν τα δικαιώματά μου.
Όταν είσαι δανεικός ποτέ δεν ξέρεις τι θα συμβεί, οπότε θα αναλύσουμε με ελευθερία στο τέλος της σεζόν τα πράγματα και θα αποφασίσουμε. Στην Ίντερ υπήρξαν κάποιες δυσάρεστες καταστάσεις, αλλά βλέπω την θετική πλευρά του.
Είναι πιο εύκολο, άλλωστε, να κριτικάρεις έναν δανεικό όπως εγώ» σχολίασε.
*Πηγή: England365.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: