Δευτέρα 8 Ιουνίου 2015

Το παράπονο του Πέτγουεϊ!!

Ο Μπρεντ Πέτγουεϊ αντέδρασε για την κριτική που έχει δεχτεί καρά καιρούς από ορισμένους που υποστηρίζουν πως δεν είναι συγκεντρωμένος στο μπάσκετ και παίκτης όχι επιπέδου… Ολυμπιακού.

Το παράπονο του Πέτγουεϊ
Ξέσπασε ο Μπρεντ Πέτγουεϊ κατά των επικριτών του. Ο Αμερικανός φόργουορντ έχει επικριθεί από αρκετούς, που θεωρούν ότι δεν είναι απόλυτα συγκεντρωμένος στα αγωνιστικά του καθήκοντα ή ότι το επίπεδό του δεν είναι για μια ομάδα του βεληνεκούς του Ολυμπιακού. Ο ίδιος εξέφρασε το παράπονό του μέσω Twitter.

«Κουράστηκα να ακούω ότι δεν είμαι σοβαρός ή ότι δεν νοιάζομαι για την ομάδα...Αν δεν ήμουν σοβαρός για την δουλειά μου, δεν θα ήμουν εδώ οπότε δεχτείτε το ή... Ρωτήστε όποιον θέλετε από τους προπονητές και τους συμπαίκτες μου αν έχουν παράπονο από εμένα ότι δεν έρχομαι στα παιχνίδια ή στις προπονήσεις έτοιμος... Μην ανησυχείτε θα περιμένω... Δίνω την καρδιά μου και την ψυχή μου στην ομάδα και παίρνω μηνύματα από ανθρώπους που μιλάνε για πράγματα που δεν ξέρουν», ανέφερε ο «Air Georgia». *Πηγή: sport-fm.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: