Δευτέρα 26 Οκτωβρίου 2015

Λεβαντόφσκι: «Έλεγα στον εαυτό μου ‘‘συνέχισε κι άλλο’’»

Στο ρεκόρ που έκανε στις 25 Σεπτεμβρίου, πετυχαίνοντας 5 γκολ σε 9 λεπτά κόντρα στη Βόλφσμπουργκ, αναφέρθηκε ο Ρόμπερτ Λεβαντόφσκι, δηλώνοντας αποφασισμένος να γίνεται καλύτερος κάθε χρόνο.

Λεβαντόφσκι: «Έλεγα στον εαυτό μου ‘‘συνέχισε κι άλλο’’»
Ένα ρεκόρ που δύσκολα θα καταρριφθεί κατάφερε να πετύχει πριν από έναν μήνα ο Ρόμπερτ Λεβαντόφσκι.

Ο Πολωνός επιθετικός της Μπάγερν Μονάχου μίλησε για τα πέντε γκολ που σημείωσε μέσα σε 9 λεπτά κόντρα στη Βόλφσμπουργκ, αναγνωρίζοντας πως εκείνη τη στιγμή δεν μπορούσε να αντιληφθεί το μέγεθος του επιτεύγματος του.

Παράλληλα, ο διεθνής φορ εξέφρασε την επιθυμία να γίνει ακόμα καλύτερος, σκοράροντας ακόμα περισσότερα γκολ.

«Οι συμπαίκτες μου με ρωτούσαν ‘Τι έγινε; Τι έκανες;’ Για μένα ήταν δύσκολο να περιγράψω τι είχε γίνει. Αυτά τα εννιά λεπτά πέρασαν πολύ γρήγορα και δεν κατάλαβα τι είχε συμβεί. Μετά από κάθε γκολ απλώς έλεγα στον εαυτό μου ‘συνέχισε κι άλλο, συνέχισε κι άλλο’. Μετά από 1-2 μέρες αντιλήφθηκα τι είχα κάνει. Είμαι 27 ετών και θέλω να γίνομαι κάθε χρόνο καλύτερος και να σκοράρω περισσότερο. Ίσως να είμαι στο αποκορύφωμα της καριέρας μου και θέλω να κρατήσει όσο γίνεται περισσότερο», τόνισε ο Λεβαντσόφσκι.

Δείτε το σχετικό βίντεο




*Πηγή: sport-fm.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: