Δευτέρα 1 Φεβρουαρίου 2016

Μπουονανότε: «Μαθαίνω από τα λάθη μου»

Ο Ντιέγκο Μπουονανότε σχολίασε μέσω Twitter τη σημασία της νίκης της ΑΕΚ επί της Βέροιας και το «μάθημά» του από το χαμένο πέναλτι.

Μπουονανότε: «Μαθαίνω από τα λάθη μου»Χαρούμενος για τη νίκη, απογοητευμένος για το χαμένο του πέναλτι, αλλά αποφασισμένος να γίνει καλύτερος δήλωσε ο Ντιέγκο Μπουονανότε μέσω Twitter.

«Κάναμε χθες ένα ακόμη μικρό βήμα και είμαι πολύ χαρούμενος για την ομάδα. Συνεχίζουμε να μαζεύουμε βαθμούς για να πετύχουμε το στόχο μας. Είμαι λυπημένος που έχασα το πέναλτι, αλλά συνεχίζω να μαθαίνω από τα λάθη μου. Έτσι είναι το ποδόσφαιρο. Να μια ωραία φωτογραφία με τον σκόρερ Αραβίδη και τους φυσιοθεραπευτές. Να έχετε μια καλή μέρα», έγραψε ο Αργεντινός μεσοεπιθετικός.





*Πηγή: sport-fm.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: