Δευτέρα 1 Φεβρουαρίου 2016

Ανέστης: «Ο Πογέτ μου έδωσε το χέρι μετά τον Λεβαδειακό»!! (video)

Στον Γκουστάβο Πογέτ και στον τρόπο με τον οποίο ο τεχνικός της ΑΕΚ προσπάθησε -και κατάφερε- να τον κάνει να ξεχάσει την γκάφα του με τον Λεβαδειακό αναφέρθηκε ο Γιάννης Ανέστης.





Είναι, αναμφίβολα, ο μεγάλος πρωταγωνιστής της ΑΕΚ, πάνω από έναν μήνα τώρα.

Μετά το τραγικό λάθος του κόντρα στον Λεβαδειακό, ο Γιάννης Ανέστης… σκύλιασε και πραγματοποιεί εξαιρετικές εμφανίσεις με την κιτρινόμαυρη φανέλα… κατεβάζοντας τα ρολά!

Ο 24χρονος τερματοφύλακας μίλησε στην εκπομπή Kick Off της τηλεόρασης του ΣΚΑΪ, μεταξύ άλλων, για εκείνο το βράδυ στο ΟΑΚΑ με την ομάδα της Βοιωτίας, τονίζοντας πως ο Γκουστάβο Πογέτ τού έδωσε το χέρι, τον χτύπησε στο κεφάλι και είπε πως δεν έγινε τίποτα και να το ξεχάσει!

Σημείωσε, δε, πως ο Ουρουγουανός προπονητής «έχει βάλει το δικό του λιθαράκι στη δουλειά που γίνεται από το καλοκαίρι».

Αρχικά, ο Γιάννης Ανέστης είπε: «Είχα κάνει το λάθος με τον Λεβαδειακό και η ομάδα μου έχασε… Αλλά έπρεπε να συνεχίσω να δουλεύω για να βοηθήσω την ομάδα μου».

Σε ερώτηση για τα πέναλτι που έχει πιάσει και την τεχνική του, δήλωσε: «Τα πέναλτι τα μελετάω, αλλά και κοιτάω στα μάτια τον εκάστοτε εκτελεστή, όπως και αυτός, βέβαια. Μυστικό, δεν υπάρχει. Θέλει τύχη και να διαβάσεις τον παίκτη».

Για το πώς σκεφτόταν μετά την γκέλα με τον Λεβαδειακό: «Έπρεπε να το αφήσω πίσω, έπρεπε να βοηθήσω την ψυχολογία μου. Να κοιτάξω μπροστά, να βοηθήσω την ομάδα να βελτιωθεί και να βελτιωθώ και εγώ».

Για τις διαφορές ανάμεσα στην ΑΕΚ και την πρώην ομάδα του, τον Πανιώνιο: «Είναι δύο διαφορετικά σωματεία. Η ΑΕΚ πρέπει να κερδίζει κάθε παιχνίδι και τίτλους! Στον Πανιώνιο συγχωρείται μία ήττα. Παλεύουν για διαφορετικούς στόχους οι δύο ομάδες».

Για το τι έχει αλλάξει ο Γκουστάβο Πογέτ στην ομάδα: «Ο Πογέτ έχει βάλει το λιθαράκι του στη δουλειά που γίνεται από το καλοκαίρι. Προσπαθεί πάρα πολύ να μη δεχόμαστε γκολ και έστω με 1-0 ή 2-0 να κερδίζουμε».

Για το τι του είπε μετά το ματς με τον Λεβαδειακό ο Ουρουγουανός τεχνικός: «Μου έδωσε το χέρι, μου χτύπησε το κεφάλι και μου είπε πως δεν έγινε τίποτα. Δεν είναι συνηθισμένο για την Ελλάδα, αλλά έχει δουλέψει στο εξωτερικό, έχει άλλη νοοτροπία. Όταν κάνει λάθος ένας τερματοφύλακας πρέπει να το ξεχνάει. Η τεχνική είναι να το δουλέψει στο μυαλό του. Δεν μπορεί να κάνει κάτι άλλο».

Για τους αγαπημένους του τερματοφύλακες όταν ήταν μικρός, αλλά και για το πότε κατάλαβε πως θα γίνει ο ίδιος γκολκίπερ: «Όταν ήμουν μικρός θαύμαζα τον Κασίγιας και τον Μπουφόν. Όταν πήγαινα στο σχολείο δεν ήμουν καλός μέσα, αν και ήθελα να παίζω μέσα… Οπότε, έμπαινα τερματοφύλακας. Αργότερα με είδε ο Νταβόρ Γιακόβλεβιτς και μου είπε ''εσύ θα γίνεις τερματοφύλακας''».

Τέλος, για το αν είναι τερματοφύλακας ψυχολογίας, είπε: «Για να γίνεις μεγάλος τερματοφύλακας πρέπει να μπορείς όταν δεχτείς γκολ στο 1’ ή κάνεις κάποια γκάφα να το ξεχάσεις αμέσως γιατί η ομάδα σε χρειάζεται. Είτε φας γκολ στα πρώτα λεπτά είτε στο τέλος πρέπει να το ξεχάσεις αμέσως».
*Πηγή: sport-fm.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: