Πέμπτη 17 Νοεμβρίου 2011

«Εύχομαι να συνεχίσω στην Εθνική»


Ο Κωστας Γιαννούλης μίλησε για το ντεμπούτο του με την φανέλα της Εθνικής, δηλώνοντας χαρούμενος, αλλά και για τον επικείμενο αγώνα του Ατρομήτου με τον Λεβαδειακό.
«Ήταν μία πολύ ωραία εμπειρία. Είμαι πολύ χαρούμενος με το ντεμπούτο μου στην Εθνική, αλλά λυπημένος γιατί έχασε η ομάδα έπειτα από 17 αγώνες. Θα ήθελα να συνδυάσω τη συμμετοχή μου με μία νίκη. Έχουμε πολύ δρόμο ακόμα και θα τα δώσω όλα με την ομάδα μου ώστε να είμαι και πάλι μέσα στις επιλογές, έστω για τα φιλικά του Φεβρουαρίου».
Επιπλέον, ο Γιαννούλης αναφέρθηκε στο επικείμενο παιχνίδι του Ατρομήτου με τον Λεβαδειακό: «Περιμένουμε τον Λεβαδειακό στο γήπεδό μας και σίγουρα θέλουμε ακόμα μία νίκη. Δεν πρέπει όμως να φανούμε χαλαροί, επειδή οργανώθηκε την τελευταία στιγμή, γιατί θα είναι μεγάλο λάθος μας. Είναι ένα παιχνίδι-παγίδα, για όσους το θεωρούν τόσο εύκολο. Θέλουμε να συνεχίσουμε το σερί που έχουμε και να παραμείνουμε στις υψηλές θέσεις και χρειαζόμαστε τον κόσμο δίπλα μας, να έρθει στο γήπεδο και να μας στηρίξει».
Metrosport

Δεν υπάρχουν σχόλια: