Η μεγάλη ευφορία που έχουν δημιουργήσει στους
φίλους του Παναθηναϊκού η αήττητη πορεία και οι εξαιρετικές εμφανίσεις
των «πράσινων» στο πρωτάθλημα αντικατοπτρίζεται πλέον ξεκάθαρα και στους
αριθμούς των εισιτηρίων.
Έχουν παρουσιάσει εντυπωσιακή άνοδο, όπως φάνηκε και από την εκκαθάριση
του προχθεσινού αγώνα με τον ΟΦΗ στο ΟΑΚΑ (24.979 «κομμάτια»).
Η καλοκαιρινή δυσφορία για την πώληση του Σισέ, την απουσία ηχηρών ονομάτων στις μεταγραφές και τους δύο πρόωρους ευρωπαϊκούς αποκλεισμούς που αποτυπώθηκε και στις πωλήσεις των διαρκείας (απ' το ρεκόρ των συν 30.000 της περσινής σεζόν, φέτος έπεσαν λίγο πιο κάτω από τις 9.000) έχει δώσει πλέον τη θέση της στην «απογείωση», με τον κόσμο του Παναθηναϊκού να πιστεύει και να «αγκαλιάζει» ξανά την ομάδα του, πολλαπλασιάζοντας -κόντρα στις τεράστιες οικονομικές δυσκολίες της εποχής- την παρουσία του στο γήπεδο.
Σε τέσσερις φετινούς αγώνες στο ΟΑΚΑ, εκ των οποίων μόλις ο ένας ήταν ντέρμπι (ΑΕΚ 9η αγωνιστική) ο Παναθηναϊκός έχει ξεπεράσει τα 21.000 εισιτήρια σε μέσο όρο (21.237 για την ακρίβεια), προσεγγίζοντας τους αντίστοιχους περσινούς και προπέρσινους (συνολικούς) μέσους όρους του.
Με τη διαφορά, βεβαίως, ότι τόσο το καλοκαίρι του 2009 όσο και το αντίστοιχο του 2010 οι πωλήσεις των διαρκείας του «τριφυλλιού» ήταν υπερτριπλάσιες από τις φετινές, ενώ φέτος οι «πράσινοι» δεν έχουν δώσει ακόμη στην έδρα τους το «πακέτο» των ντέρμπι με Ολυμπιακό και ΠΑΟΚ (αλλά και το ματς με τον Αρη), που λογικά θα «εκτοξεύσουν» τους μέσους όρους τους.
Σημαντικό ρόλο, βεβαίως, σ' αυτήν τη μεγάλη αύξηση των εισιτηρίων έχει παίξει και η γραμμή που ακολουθεί πλέον η «πράσινη» ΠΑΕ, κάνοντας στροφή στην τιμολογιακή της πολιτική, με πολύ πιο προσιτές τιμές, προκειμένου να τραβήξει στο γήπεδο τον κόσμο του «τριφυλλιού» και να δώσει επιπλέον κίνητρα στους φίλους του Παναθηναϊκού, σε μια εποχή που η οικονομική κρίση έχει «τσακίσει» το... πορτοφόλι κάθε οικογένειας. Με απώτερο στόχο τη σταθεροποίηση των 30.000 και πλέον εισιτηρίων σε κάθε εντός έδρας αγώνα του Παναθηναϊκού.
Το στοίχημα κερδίζεται
Η αρχή έγινε στην αναμέτρηση με τον ΟΦΗ, όπου αποφασίστηκε γενική είσοδος με 10 ευρώ και πλέον στα επόμενα εντός έδρας παιχνίδια θα ακολουθήσουν και τα επόμενα βήματα. Πρώτα με αντίστοιχες χαμηλές τιμές των απλών εισιτηρίων (που δεν θα διαφέρουν πολύ σε σχέση με το τελευταίο ματς) και εν συνεχεία με τα εισιτήρια διαρκείας β' περιόδου, τα οποία θα τεθούν σε κυκλοφορία από την Πέμπτη 1 Δεκεμβρίου.
Μάλιστα, όπως γνωστοποίησαν χθες οι άνθρωποι του «τριφυλλιού», οι τιμές και στο νέο «πακέτο» των μίνι διαρκείας θα είναι πολύ προσιτές (το αναλυτικό τιμολόγιο θα δοθεί στη δημοσιότητα αύριο), ενώ όσοι κινηθούν για την αγορά τους μέχρι τη 15η Δεκεμβρίου θα καρπωθούν ως... μπόνους και τον αγώνα της 14ης αγωνιστικής με τον Αστέρα Τρίπολης στο ΟΑΚΑ (17/12), εκτός από τα άλλα 10 παιχνίδια που απομένουν στο ΟΑΚΑ αλλά και τα ματς του Κυπέλλου που θα ακολουθήσουν...
Πηγή: sentragoal.gr
Η καλοκαιρινή δυσφορία για την πώληση του Σισέ, την απουσία ηχηρών ονομάτων στις μεταγραφές και τους δύο πρόωρους ευρωπαϊκούς αποκλεισμούς που αποτυπώθηκε και στις πωλήσεις των διαρκείας (απ' το ρεκόρ των συν 30.000 της περσινής σεζόν, φέτος έπεσαν λίγο πιο κάτω από τις 9.000) έχει δώσει πλέον τη θέση της στην «απογείωση», με τον κόσμο του Παναθηναϊκού να πιστεύει και να «αγκαλιάζει» ξανά την ομάδα του, πολλαπλασιάζοντας -κόντρα στις τεράστιες οικονομικές δυσκολίες της εποχής- την παρουσία του στο γήπεδο.
Σε τέσσερις φετινούς αγώνες στο ΟΑΚΑ, εκ των οποίων μόλις ο ένας ήταν ντέρμπι (ΑΕΚ 9η αγωνιστική) ο Παναθηναϊκός έχει ξεπεράσει τα 21.000 εισιτήρια σε μέσο όρο (21.237 για την ακρίβεια), προσεγγίζοντας τους αντίστοιχους περσινούς και προπέρσινους (συνολικούς) μέσους όρους του.
Με τη διαφορά, βεβαίως, ότι τόσο το καλοκαίρι του 2009 όσο και το αντίστοιχο του 2010 οι πωλήσεις των διαρκείας του «τριφυλλιού» ήταν υπερτριπλάσιες από τις φετινές, ενώ φέτος οι «πράσινοι» δεν έχουν δώσει ακόμη στην έδρα τους το «πακέτο» των ντέρμπι με Ολυμπιακό και ΠΑΟΚ (αλλά και το ματς με τον Αρη), που λογικά θα «εκτοξεύσουν» τους μέσους όρους τους.
Σημαντικό ρόλο, βεβαίως, σ' αυτήν τη μεγάλη αύξηση των εισιτηρίων έχει παίξει και η γραμμή που ακολουθεί πλέον η «πράσινη» ΠΑΕ, κάνοντας στροφή στην τιμολογιακή της πολιτική, με πολύ πιο προσιτές τιμές, προκειμένου να τραβήξει στο γήπεδο τον κόσμο του «τριφυλλιού» και να δώσει επιπλέον κίνητρα στους φίλους του Παναθηναϊκού, σε μια εποχή που η οικονομική κρίση έχει «τσακίσει» το... πορτοφόλι κάθε οικογένειας. Με απώτερο στόχο τη σταθεροποίηση των 30.000 και πλέον εισιτηρίων σε κάθε εντός έδρας αγώνα του Παναθηναϊκού.
Το στοίχημα κερδίζεται
Η αρχή έγινε στην αναμέτρηση με τον ΟΦΗ, όπου αποφασίστηκε γενική είσοδος με 10 ευρώ και πλέον στα επόμενα εντός έδρας παιχνίδια θα ακολουθήσουν και τα επόμενα βήματα. Πρώτα με αντίστοιχες χαμηλές τιμές των απλών εισιτηρίων (που δεν θα διαφέρουν πολύ σε σχέση με το τελευταίο ματς) και εν συνεχεία με τα εισιτήρια διαρκείας β' περιόδου, τα οποία θα τεθούν σε κυκλοφορία από την Πέμπτη 1 Δεκεμβρίου.
Μάλιστα, όπως γνωστοποίησαν χθες οι άνθρωποι του «τριφυλλιού», οι τιμές και στο νέο «πακέτο» των μίνι διαρκείας θα είναι πολύ προσιτές (το αναλυτικό τιμολόγιο θα δοθεί στη δημοσιότητα αύριο), ενώ όσοι κινηθούν για την αγορά τους μέχρι τη 15η Δεκεμβρίου θα καρπωθούν ως... μπόνους και τον αγώνα της 14ης αγωνιστικής με τον Αστέρα Τρίπολης στο ΟΑΚΑ (17/12), εκτός από τα άλλα 10 παιχνίδια που απομένουν στο ΟΑΚΑ αλλά και τα ματς του Κυπέλλου που θα ακολουθήσουν...
Πηγή: sentragoal.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου