Παρασκευή 27 Ιανουαρίου 2012

Λεονάρντο: «Είμαι εδώ, δεν φεύγω»!!

Λεονάρντο: «Είμαι εδώ, δεν φεύγω»!
Την πρόθεσή του να παραμείνει στην ΑΕΚ εξέφρασε ο Λεονάρντο.

Ο Βραζιλιάνος ποδοσφαιριστής τόνισε πως θέλει έχει μπει σε συζητήσεις με τους ανθρώπους της «Ένωσης» και πως παρά τα όσα έχουν ακουστεί, στόχος του είναι να βοηθήσει την ομάδα.

Αναλυτικά η δήλωση του Λεονάρντο στη Nova:

«Εγώ είμαι εδώ. Δε φεύγω. Έχει γίνει κάποια συζήτηση. Είμαστε σε καλό δρόμο. Μέσα στην εβδομάδα έχουν ακουστεί πολλά πράγματα από τη στιγμή που βγήκε η ανακοίνωση ότι έχω κάνει προσφυγή. Είχα ακούσει διάφορα για Κατάρ, Ντουμπάϊ, Τουρκία, Ρωσία, Ολυμπιακό και ΠΑΟΚ, αλλά δεν έχει γίνει κάτι τέτοιο. Εγώ είμαι εδώ. Θέλω να βοηθήσω την ΑΕΚ. Είμαι παίκτης της ΑΕΚ, έχω συμβόλαιο και πρέπει να τα δώσουμε όλα, να ξεχάσουμε τι έχει γίνει και να πάρουμε τη νίκη την Κυριακή για να ηρεμήσουμε».

Δεν υπάρχουν σχόλια: