Παρασκευή 27 Ιανουαρίου 2012

Μπορεί και καλύτερα ο Φάμπρεγας!!

Μπορεί και καλύτερα ο Φάμπρεγας
Ο εχθρός του καλού είναι το καλύτερο και ακόμη καλύτερος θέλει να γίνει ο Σεσκ Φάμπρεγας. Ο 24χρονος μέσος, ο οποίος «μετακόμισε» στην Βαρκελώνη το περασμένο καλοκαίρι τόνισε πως θέλει πίστωση χρόνου για να φτάσει την απόδοση που θα ικανοποιήσει τον ίδιο.

«Δεν είμαι χαρούμενος με την απόδοση μου, ενάντια στην Ρεάλ Μαδρίτης. Πρέπει να βελτιωθώ.

Παρά το γεγονός ότι έμαθα να παίζω με τον τρόπο της Μπαρτσελόνα (σ.σ στις ακαδημίες των “μπλαουγκράνα”) το σύστημα του προπονητή είναι λίγο διαφορετικό και όχι τόσο εύκολο να το μάθεις άμεσα
», ήταν τα λόγια του Ισπανού, ο οποίος στη συνέχεια πρόσθεσε.

«Όταν παίζω μπροστά είμαι πιο κινητικός και είναι ένας ρόλος που μπορώ να χειριστώ. Ωστόσο, όταν αγωνίζομαι πίσω χρειάζεται να είμαι πιο πειθαρχημένος και προς το παρόν δεν έχω ακόμη την απαραίτητη υπομονή».

Ο Φάμπρεγας έχει πάρει μέρος συνολικά σε 14 αγώνες, έχοντας βρει δίχτυα εννιά φορές.

Δεν υπάρχουν σχόλια: