Παρασκευή 27 Ιανουαρίου 2012

"Eιμαι αμόρφωτος"! Ναι, αλλά κοούτσαρα...

Στο γεγονός πως δεν ξέρει να γράφει αναφέρθηκε στο δικαστήριο ο Χάρι Ρέντναπ, ο οποίος κατηγορείται για φοροδιαφυγή... "Δεν γράφω! Δεν μπορώ καν να αποτυπώσω στο χαρτί την ενδεκάδα"!
"Eιμαι αμόρφωτος"! Ναι, αλλά κοουτσάρα...
«Γράφω όπως ένα δίχρονο παιδί. Δεν μπορώ να δουλέψω στον υπολογιστή, δεν ξέρω τι είναι το e-mail, δεν έχω στείλει ποτέ μου φαξ και μήνυμα από το κινητό μου τηλέφωνο. Εχω τεράστιο πρόβλημα και ντρέπομαι που το λέω, αλλά είμαι ο πιο ανοργάνωτος άνθρωπος στον κόσμο. Μπορείτε να ρωτήσετε όποιον θέλετε στην ομάδα. Δεν γράφω! Δεν μπορώ καν να αποτυπώσω στο χαρτί την ενδεκάδα! Πληρώνω μια περιουσία τον λογιστή μου για να διαχειρίζεται ό,τι με αφορά. Συμπληρώνει τις επιταγές μου και αυτές της συζύγου μου, πληρώνει τους λογαριασμούς μου. Για την ακρίβεια, «τρέχει» τη ζωή μου», σχολίασε, μεταξύ άλλων, ο πεπειραμένος τεχνικός στην δίκη του, η οποία θα συνεχιστεί σήμερα Παρασκευή.

πηγή: sportdog.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: