Τρίτη 28 Φεβρουαρίου 2012

Σίλβα: «Όνειρο η Μπαρτσελόνα»

Σίλβα: «Όνειρο η Μπαρτσελόνα»
Την Μπαρτσελόνα χαρακτήρισε ως την καλύτερη ομάδα στον κόσμο ο Τιάγκο Σίλβα. Ο 27χρονος Βραζιλιάνος τόνισε πως για κάθε ποδοσφαιριστή αποτελεί όνειρο η μεταγραφή του στους «μπλαουγκράνα», ωστόσο ο ίδιος τόνισε πως προς το παρόν δεν ασχολείται με τις φήμες που τον θέλουν στο μεταγραφικό στόχαστρό των πρωταθλητών Ευρώπης.

«Παρά το γεγονός ότι η Μπαρτσελόνα δεν διανύει μία από τις καλύτερες περιόδους της στο ισπανικό πρωτάθλημα, εγώ πιστεύω ότι είναι η καλύτερη ομάδα στον κόσμο. Για κάθε παίκτη είναι όνειρο να φορέσει τη φανέλα της Μπαρτσελόνα. Είμαι ενήμερος για τις φήμες των Μέσων, αλλά και των φίλων μου, που θέλουν την Μπαρτσελόνα να ενδιαφέρεται για μένα.

Δεν έχουμε κάποια επίσημη πρόταση, αλλά ποτέ δεν μπορούμε να ξέρουμε τι θα συμβεί στο μέλλον. Ωστόσο, αυτό το έχω αφήσει στο μάνατζερ μου. Προς το παρόν σκέφτομαι μόνο τη Μίλαν και τη επιστροφή μας στις νίκες
», ήταν τα λόγια του 27χρονου αμυντικού.

πηγή: sportfm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: