Το «ορεκτικό» που προσέφερε το πρώτο φετινό Γκραν Πρι για το παγκόσμιο
πρωτάθλημα ταχύτητας της Φόρμουλα 1 που φιλοξενήθηκε στη Μελβούρνη της
Αυσραλίας, φαίνεται πως άνοιξε την όρεξη πολλών πιλότων που με τις
δηλώσεις του, φαίνεται πως «στοχεύουν» ψηλά στο Γκραν Πρι της Μαλαισίας
που αρχίζει με τα ελεύθερα δοκιμαστικά αύριο Παρασκευή και θα
ολοκληρωθεί με τον αγώνα της Κυριακής.
Και τα γράφουμε όλα αυτά
γιατί ο νικητής της Μελβούρνης Τζένσον Μπάτον δήλωσε πως «το μονοθέσιο
της ΜακΛάρεν» «κοιτάει» πολύ ψηλά φέτος, ενώ ο επανακάμψας από το
διάλειμμα στο WRC Κίμι Ραϊκόνεν δηλώνει ότι θα «ανέβω στο βάθρο του
Μαλαισιανού γκραν Πρι.
Αντίθετα τόσο οι οδηγοί της Ρεντ Μπουλ Φέτελ
και Ουέμπρ, όσο και το τιμ της ομάδας, φαίνονται πιο συγκρατημένοι
περιμένοντας να μιλήσουν στη πίστα του Σεγκάν και όχι στα μέσα
ενημέρωσης.
Το πρόγραμμα του τριημέρου
Το πρόγραμμα του τριημέρου, καθώς και οι τηλεοπτικές του μεταδόσεις είναι:
Σήμερα:
Ελεύθερες δοκιμές (1ο σκέλος) 04.00 – 05.30 (OTE TV)
Ελεύθερες δοκιμές (2ο σκέλος) 08.00 – 09.30 (OTE TV)
Σάββατο 24 Μαρτίου
Ελεύθερες δοκιμές 07.00 – 08.00 (OTE TV)
Κατατακτήριες δοκιμές 10.00 (OTE TV)
Κυριακή 25 Μαρτίου
Αγώνας 11.00 (ALPHA TV – OTE TV)
Πίστα Σεπάγκ
Συνολικό μήκος: 310.408 χλμ.
Γύροι: 56
Μήκος γύρου: 5.543 χλμ.
Ρεκόρ πίστας: 1΄34΄΄223 (ο Χουάν Πάμπλο Μοντόγια από το 2004)
Περσινός νικητής: Σεμπάστιαν Φέτελ (Ρεντ Μπουλ)
Πολ Ποζίσιον 2011: Σεμπάστιαν Φέτελ (Ρεν Μπουλ)
Πρώτο γκραν πρι 1999
Βάθρο νικητών 2011 Σεμπάστιαν Φέτελ (Ρεντ Μπουλ), 2. Τζένσον Μπάτον (Μακ Λάρεν), 3. Νικ Χάιτφιλντ (Ρενό)
Να
σημειωθεί ότι το περσινό γκραν Πρι ήταν προγραμματισμένο να γίνει τρίτο
κατά σειρά, όμως έγινε δεύτερο, λόγω της ματαίωσης του Μπαχρέιν που
είχε πολιτικές ταραχές.
Η εικόνα της πίστας
Η κατασκευή
της ολοκληρώθηκε τον Νοέμβριο του 1998 από τον Γερμανό αρχιτέκτονα
Χέρμαν Τίλκε και κόστισε 120 εκατομμύρια δολάρια που πλήρωσαν η
κυβέρνηση της χώρας και η Petronas. Απέχει περίπου 60 χλμ. από την
Κουάλα Λουμπούρ και 15 χλμ. από το αεροδρόμιο της. Η κατασκευή της
καλύπτει ένα χώρο 90 εκταρίων και αποτελείται από 8 ευθείες, 5
αριστερές, και 10 δεξιές στροφές και το έργο ολοκληρώθηκε σε 14 μήνες
από τους 2.500 εργάτες που χρησιμοποιήθηκαν.
Θεωρείται μία από
τις τεχνικότερες πίστες του πρωταθλήματος και έχει το πλεονέκτημα να
διαθέτει ευθείες που διευκολύνουν το προσπέρασμα στους πιλότους.
πηγή: metrosport.gr
Πέμπτη 22 Μαρτίου 2012
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου