Παρασκευή 16 Μαρτίου 2012

Οικογενειακή υπόθεση η Φούλαμ!!

Οικογενειακή υπόθεση η Φούλαμ!
Την πρόσληψη του γιου του, ως αντιπροέδρου της Φούλαμ, ανακοίνωσε ο Μοχάμεντ Αλ Φαγιέντ, με τον ιδιοκτήτη του συλλόγου του Λονδίνου να θέλει να …διαιωνίσει την οικογενειακή παράδοση που έχει δημιουργήσει τα τελευταία χρόνια στο «Κρέιβεν Κότατζ».

Νέος αντιπρόεδρος των «κότατζερς» είναι ο Καρίμ Φαγιέντ, γιος του ιδιοκτήτη της Φούλαμ, αφού ο Αιγύπτιος επιχειρηματίας θέλει να αφήσει το σύλλογο σε …δικά του χέρια, όταν ο ίδιος αποφασίσει να αποχωρήσει στο μέλλον.

«Είμαι πολύ χαρούμενος που μου προσφέρεται αυτή η θέση. Έχω το ίδιο πάθος με τον πατέρα μου και είμαι απόλυτα αφοσιωμένος στο σύλλογο», τόνισε από την πλευρά του ο Καρίμ Αλ Φαγιέντ.

Ο Μοχάμεντ Αλ Φαγιέντ έχει στην κατοχή του το πλειοψηφικό πακέτο των μετοχών της Φούλαμ, από το 1997, και έχει ανεβάσει την ομάδα του δυτικού Λονδίνου από την τρίτη κατηγορία στην Πρέμιερ, όπου την έχει καθιερώσει, ενώ επί ημερών του οι «κότατζερς» έφτασαν και στον τελικό του Γιουρόπα Λιγκ.

Πηγή: england365.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: