Παρασκευή 8 Ιουνίου 2012

Αδιαφορεί για τις φήμες ο Φαλκάο!!

Αδιαφορεί για τις φήμες ο Φαλκάο
Προσηλωμένος στις υποχρεώσεις του με την εθνική ομάδα της Κολομβίας παραμένει ο Ρανταμέλ Φαλκάο, αδιαφορώντας για τις φήμες που τον θέλουν να πωλείται από την Ατλέτικο Μαδρίτης. Για αυτόν προέχει το παιχνίδι της Κυριακής κόντρα στον Ισημερινό για τα προκριματικά του Μουντιάλ 2014.

Ο επιθετικός της Ατλέτικο Μαδρίτης βρίσκεται στη χώρα του και προετοιμάζεται για τον αγώνα με αντίπαλο τον Ισημερινό, που γίνεται στο πλαίσιο των προκριματικών του Μουντιάλ της Βραζιλίας. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να μην ασχολείται με όσα ακούγονται για πιθανή μετακόμισή του από την Ατλέτικο. «Αυτό που θέλω είναι να είμαι συγκεντρωμένος στο παιχνίδι της εθνικής μου. Όλα τα άλλα δεν με απασχολούν. Ούτε έχω διαβάσει κάτι, ούτε έχω ακούσει. Έχω ενημερώσει και τον μάνατζερ μου και δεν με ενοχλεί με μεταγραφικά ζητήματα. Μαζεύει εκείνος κάθε είδηση ή προσφορά και τις εκτιμά. Μόλις τελειώσω με τις υποχρεώσεις της εθνικής, θα έχω χρόνο να ασχοληθώ με το μέλλον μου», δήλωσε με έμφαση.

Το σίγουρο είναι πως το όνομα του Φαλκάο θα «παίξει» έντονα αυτό το καλοκαίρι.


πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: