Σάββατο 2 Ιουνίου 2012

Euro 2012: Αξέχαστη στιγμή για Νεγρέδο!!

Ο Αλβάρο Νεγρέδο έδωσε συγχαρητήρια στον Ρομπέρτο Σολδάδο και τόνισε πως η  κλήση του θα του μείνει αξέχαστη.
Στο… νήμα πήρε την κλήση του έναντι του Ρομπέρτο Σολδάδο ο Αλβάρο Νεγρέδο για τα τελικά του Euro 2012 και ο ποδοσφαιριστής της Σεβίλλης μίλησε για το γεγονός αυτό. Την ίδια ώρα, έδωσε θερμά συγχαρητήρια στον επιθετικό της Βαλένθια.
«Είναι σημαντικό που θα βοηθήσω την ομάδα μου στα τελικά του Euro 2012. Στο παιχνίδι με τη Νότια Κορέα ήμουν τυχερός που σκόραρα. Ελπίζω να επαναλάβω τέτοια εμφάνιση και απέναντι στην Κίνα. Είχα αμφιβολίες για το αν θα βρίσκομαι στο Euro. Οι Αντριάν Λόπεζ και Ρομπέρτο Σολδάδο είναι σπουδαίοι παίκτες και πρέπει να τους δώσω συγχαρητήρια», είπε αρχικά ο Νεγρέδο.
«Ήμουν νευρικός γιατί ήξερα πως ο προπονητής θα έπαιρνε την απόφαση. Μέχρι την τελευταία στιγμή βλέπω την ομάδα και νιώθω ανακούφιση που βρίσκομαι σε αυτή. Είναι όνειρο για εμένα η συμμετοχή μου στο Euro και δεν θα την ξεχάσω ποτέ», είπε ο επιθετικός της Σεβίλλης.


πηγή: onsports.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: