Τετάρτη 1 Αυγούστου 2012

Να κρεμάσει τα παπούτσια του στη Μπάρτσα!!

Να κρεμάσει τα παπούτσια του στη Μπάρτσα
Την επιθυμία του να ολοκληρώσει την καριέρα του στη Μπαρτσελόνα εξέφρασε ο Κάρλες Πουγιόλ, επισημαίνοντας πως έχει τον ενθουσιασμό και τα κίνητρα για να συνεχίσει.

Ακόμη, ο 34χρονος αμυντικός αναφέρθηκε στο δύσκολο καλοκαίρι που πέρασε εξαιτίας του τραυματισμού του, τον οποίο ξεπέρασε, σύμφωνα με τους γιατρούς.

«Θέλω να ολοκληρώσω την καριέρα μου στην Μπαρτσελόνα. Έχω τη θέληση και τον ενθουσιασμό να συνεχίσω. Το θέμα του συμβολαίου μου δεν είναι περίπλοκο. Δεν θα υπάρξει πρόβλημα.

Ήταν ένα δύσκολο καλοκαίρι για μένα. Δούλεψα σκληρά για να ξεπεράσω τον τραυματισμό μου, αλλά φαίνεται πως οι κόποι μου ανταμείφθηκαν. Για να επιστρέψω στην εθνική ομάδα, πρέπει να γίνω απολύτως καλά», ήταν τα λόγια του Ισπανού.


πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: