Δευτέρα 6 Αυγούστου 2012

«Μπορούν και χωρίς εμένα»

«Μπορούν και χωρίς εμένα»
Για τον Τιάγκο Σίλβα αυτή τη στιγμή το μόνο που μετράει είναι η κατάκτηση του χρυσού μεταλλίου με την Βραζιλία στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Λονδίνου.

Ωστόσο, φαίνεται πως οι Ισπανοί δεν ξεχνούν ότι είχε βρεθεί στο «στόχαστρο» της Μπαρτσελόνα πριν καταλήξει στην Παρί Σεν Ζερμέν και σε ερώτηση που του έγινε για το ενδιαφέρον των «μπλαουγκράνα» η απάντηση που έδωσε ήταν αφοπλιστική: «Μπορεί μια χαρά και χωρίς εμένα η Μπαρτσελόνα».

Ο Βραζιλιάνος κεντρικός αμυντικός πρόσθεσε στην συνέχεια: «Το μόνο που σκέφτομαι αυτή τη στιγμή είναι οι Ολυμπιακοί Αγώνες. Είμαι παίκτης της Παρί και όχι της Μπαρτσελόνα, η οποία είναι μία εξαιρετική ομάδα. Ελπίζω στο νέο μου ξεκίνημα στο Παρίσι να τα πάω το ίδιο καλά όπως στη Μίλαν».

Επιπλέον μίλησε και για τη νέα του ομάδα, την οποία ακόμα δεν έχει δει ουσιαστικά: «Δεν έχω βρεθεί ακόμα με την υπόλοιπη ομάδα. Το συμβόλαιό μου το υπέγραψα στο Ρίο Ντε Τζανέιρο. Δεν έχω επικοινωνήσει με κανέναν άλλο εκτός από τον Λεονάρντο».


πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: