Δευτέρα 17 Σεπτεμβρίου 2012

«Πολύ μεγάλο το δέλεαρ της Πρέμιερ Λιγκ»

Ο Κέβιν Μιραλάς σε δηλώσεις που παραχώρησε στην «Independent» τόνισε πως αυτός και η οικογένειά του περνούσαν όμορφα στην Ελλάδα και τον Ολυμπιακό, ωστόσο το δέλεαρ της Πρέμιερ Λιγκ ήταν πολύ μεγάλο και δεν μπορούσε να το αρνηθεί. Παράλληλα, μίλησε για τον συμπατριώτη του και συμπαίκτη του στα «ζαχαρωτά», Μαρουάν Φελαϊνί, αλλά και τη νέα του ομάδα.

Αναλυτικά όσα δήλωσε:
«Είμαι εδώ λίγο καιρό και προσπαθώ να εγκλιματιστώ στη χώρα και στη νέα μου ομάδα. Μέχρι στιγμής όλα είναι πολύ καλά. Δεν ήταν εύκολο να φύγω από τον Ολυμπιακό. Ένιωθα πολύ όμορφα στην Ελλάδα, όπως και η οικογένειά μου. Δεν πήρα την απόφαση πολύ γρήγορα, όμως τώρα χαίρομαι που είμαι εδώ. Έχω την γυναίκα μου και την κόρη μου, όμως θα δώσουμε λίγο...χώρο και στον συμπατριώτη μου Μαρουάν Φελαϊνί που με βοήθησε να προσαρμοστώ. Θα είναι ωραία που θα παίζουμε μαζί κάθε εβδομάδα. Είμαστε πολύ περήφανοι που Βέλγοι ποδοσφαιριστές βρισκόμαστε στην Πρέμιερ Λιγκ. Όσον αφορά την ομάδα μας, έχουμε πραγματικά καλό σύνολο και έχουμε ξεκινήσει πολύ καλά. Ελπίζω αυτή η σεζόν να είναι καλύτερη από την περσινή. Στόχος είναι να προκριθούμε στην Ευρώπη. Φέτος νομίζω πως θα τα καταφέρουμε».



πηγή: metrosport.gr
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: