Δευτέρα 17 Σεπτεμβρίου 2012

Νεϊμάρ: «Η πατρότητα με ωρίμασε»

Κοιτάζοντας τον, αρχικά, θα αντιληφθείς πως ξέρει «καντάρια» μπάλας! Το να πεις πάντως, πως είναι εξαιρετικός πατέρας, ούτε να τολμήσεις! Περισσότερο λόγω... εμφάνισης, ίσως, δεν γεμίζει το... μάτι! Ο λόγος για τον Νεϊμάρ!
Μόλις 20 χρονών είναι ο αστέρας της Σάντος και του βραζιλιάνικου ποδοσφαίρου, Νεϊμάρ, όμως από πέρυσι είναι πατέρας! Ο γιος του, Ντέιβιντ, του έχει αλλάξει τη ζωή και ο ίδιος δηλώνει περισσότερο ώριμος λόγω της πατρότητας!
«Έχω ωριμάσει πάρα πολύ. Δεν ήξερα πως να συμπεριφερθώ. Μετά είπα στον εαυτό μου πως αν ήμουν τόσο άντρας ώστε να "αφήσω" κάποια έγκυο, θα έπρεπε να αναλάβω τις ευθύνες μου, πράττοντας σαν άντρας», είπε αρχικά ο Νεϊμάρ και συνέχισε:
«Έμαθα πάρα πολλά με τον γιο μου. ο Ντέιβιντ είναι η μεγαλύτερη χαρά που έχω πάρει στη ζωή μου».
Μάγκας ο Νεϊμάρ! Δε συμφωνείτε;




πηγή: onsports.gr
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: