Τρίτη 30 Οκτωβρίου 2012

Σύνταξη… στην Μπαρτσελόνα!!

Σύνταξη… στην Μπαρτσελόνα
Την πρόθεσή του να συνεχίσει την καριέρα του στην Μπαρτσελόνα μέχρι και να αποφασίσει να σταματήσει το ποδόσφαιρο εξέφρασε ο Λιονέλ Μέσι μετά την απονομή του «χρυσού παπουτσιού».

«Είμαι ευγνώμων στην Μπαρτσελόνα γιατί μου έδωσε την ευκαιρία να κάνω το όνειρό μου πραγματικότητα. Πλέον το όνειρό μου είναι να παραμείνω στην Μπαρτσελόνα μέχρι και να σταματήσω. Το σημαντικότερο είναι ότι συνεχίζω να εξελίσσομαι στην ομάδα μου και θέλω να συνεχίσω μέχρι το τέλος», τόνισε –αρχικά- ο Αργεντινός και συνέχισε:

«Ο στόχος μου είναι να κατακτήσω το πρωτάθλημα, το Κύπελλο και το Τσάμπιονς Λιγκ και να συνεχίσω καλά με την εθνική ομάδα. Αυτοί είναι οι στόχοι μου και όχι να συγκεντρώνω προσωπικούς τίτλους», κατέληξε.



πηγή: sport-fm.gr
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: