Τρίτη 30 Οκτωβρίου 2012

Μαυρίας: «Δυσαρεστημένος που γίνονται αυτά»

Μαυρίας: «Δυσαρεστημένος που γίνονται αυτά»
Και πώς να μην είναι δυσαρεστημένος ο Χάρης Μαυρίας με το σκηνικό που έζησε τη Δευτέρα στο «Γεντί Κουλέ» στο ματς του Παναθηναϊκού με τον ΟΦΗ.

Ένας οπαδός των Κρητικών δεν δίστασε να χτυπήσει στο κεφάλι τον άσο του «τριφυλλιού» κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού, με τον παίκτη να τονίζει στη «Δίκη» του ΣΚΑΪ ότι είναι δυσάρεστο να συμβαίνουν τέτοια γεγονότα στο ελληνικό πρωτάθλημα. «Δεν είδα το πρόσωπό του», τόνισε για το αν θα είδε αυτόν που τον χτύπησε.

«Βγήκα λίγο εκτός γηπέδου και μόλις σήκωσα το κεφάλι μου, ένιωσα μια μπουνιά-χαστούκι στο πρόσωπό μου. Μόλις γύρισα κατάλαβα ότι προερχόταν από την κερκίδα. Ο διαιτητής ήρθε γρήγορα κοντά μου και του εξήγησα τι έγινε, από όσο πρόλαβα να καταλάβω. Μου είπε να ηρεμήσω και ότι θα το κανονίσει. Δεν είδα το πρόσωπό του», ανέφερε αρχικά ο Μαυρίας και πρόσθεσε:

«Στην αρχή δεν μπόρεσα να το σκεφτώ, όμως στο ημίχρονο στα αποδυτήρια ήμουν πολύ δυσαρεστημένος που γίνονται τέτοια πράγματα στο ελληνικό ποδόσφαιρο».

Δεν υπάρχουν σχόλια: