Παρασκευή 9 Νοεμβρίου 2012

Ρονάλντο: «Δεν καταλαβαίνω γιατί δεν με συμπαθούν»

Ρονάλντο: «Δεν καταλαβαίνω γιατί δεν με συμπαθούν»
Το λόγο για τον οποίο υπάρχει μεγάλη μερίδα κόσμου που δεν τον συμπαθεί δεν μπορεί να βρει ο Κριστιάνο Ρονάλντο, όπως τόνισε σε συνέντευξή του στο CNN.

Μάλιστα, ο επιθετικός της Ρεάλ Μαδρίτης υπογράμμισε πως θα ήθελε να τα πει ένα χεράκι με εκείνους που… λατρεύουν να τον μισούν.

«Δεν νομίζω πως πρέπει να αφήσω τον κόσμο να μου αλλάξει τον χαρακτήρα. Μερικές φορές συμφωνώ πως έχω κακή εικόνα στον αγωνιστικό χώρο, αλλά αυτό συμβαίνει, γιατί είμαι παραείμαι σοβαρός, αφού θέλω η ομάδα μου να νικήσει», είπε αρχικά ο Ρονάλντο.

Στη συνέχεια, ο Πορτογάλος σούπερ-σταρ αναφέρθηκε και στον λόγο που ο κόσμος τον αντιπαθεί, αλλά και πως θα ήθελε να μιλήσει με όσους δεν έχουν καλή εικόνα για εκείνον:

«Είμαι ανταγωνιστικός και κάποιες φορές ο κόσμος το αντιλαμβάνεται διαφορετικά, με αποτέλεσμα αυτό να με στενοχωρεί. Εκείνοι που με αποκαλούν αλαζόνα θα ήθελα μία μέρα να συζητήσω μαζί τους και να καταλάβω γιατί με αποκαλούν έτσι. Μόνο έτσι θα καταλάβουν ποιος είναι ο πραγματικός Κριστιάνο».



πηγή: sport-fm.gr
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: