Παρασκευή 9 Νοεμβρίου 2012

Ανακοινώθηκε ο Δημητρίου!!

Ανακοινώθηκε ο Δημητρίου
Και επίσημα ο Πέτρος Δημητρίου είναι ο νέος προπονητής του Φωκικού.

Η διοίκηση της Άμφισσας ήταν σε αναζήτηση του διαδόχου του Κριστόφ Βαζέχα και τον βρήκε στο πρόσωπο του Έλληνα τεχνικού, ο οποίος αναμένεται στη «βάση» της ομάδας την Παρασκευή, προκειμένου να υπογράψει το νέο συμβόλαιο και να παρουσιαστεί. «Μου αρέσουν τα δύσκολα, θα με γεμίσει σαν ομάδα ο Φωκικός», τόνισε σχετικά ο νέος προπονητής του συλλόγου.

Η ανακοίνωση της ΠΑΕ:

«Την έναρξη της συνεργασίας της με τον προπονητή Πέτρο Δημητρίου, ανακοινώνει η ΦΩΚΙΚΟΣ ΠΑΕ. Αύριο ο κ. Δημητρίου αναμένεται στην Άμφισσα για να υπογράψει το συμβόλαιό του, εν συνεχεία θα γίνει η παρουσίασή του στο γήπεδο της Άμφισσας στις 15:00 και θα ακολουθήσει η προπόνηση της ομάδος».

«Δεν έχω μπει ακόμα στα αποδυτήρια να έχω μια πλήρη εικόνα, αλλά ο Φωκικός την Κυριακή μου άρεσε, είδα καλά στοιχεία, μπορεί να βελτιωθεί και πιστεύω ότι έχει γίνει μια καλή δουλειά από τον πρώην προπονητή και τον γυμναστή κ . Τερζή. Ο ρόλος μου θα είναι συμβουλευτικός την Κυριακή, αφού δυστυχώς δεν είχα στην διάθεσή μου κάποιο εύλογο χρονικό διάστημα για να μπορέσω να δουλέψω. Ωστόσο εμένα μου αρέσουν τα δύσκολα, δεν έχω πρόβλημα και δεν φοβάμαι», ήταν τα πρώτα λόγια του για την υπογραφή του συμβολαίου του.

Δεν υπάρχουν σχόλια: