Κυριακή 18 Νοεμβρίου 2012

Η «συγνώμη» του αφεντικού…!!

Η «συγνώμη» του αφεντικού…
Με μόλις τέσσερις βαθμούς σε 12 αναμετρήσεις της Πρέμιερ Λιγκ, η ΚΠΡ είναι… εγκλωβισμένη στην τελευταία θέση και αποτελεί, δίχως αμφιβολία, τη χειρότερη ομάδα της κατηγορίας.

Η νέα ήττα, αυτή τη φορά από τη Σαουθάμπτον, με σκορ 3-1, ανάγκασε τον μεγαλομέτοχο της ομάδας, Τόνι Φερνάντες, να απολογηθεί στους οπαδούς της ΚΠΡ. «Είμαι απογοητευμένος. Έχω βάλει όλη μου την καρδιά σε αυτή την ομάδα κι εγώ και οι υπόλοιποι μέτοχοι. Έχουμε κάνει ό,τι θεωρούσαμε σωστό και έχουμε προσφέρει αμέριστη στήριξη στους ποδοσφαιριστές, τον προπονητή και το επιτελείο του», τόνισε, αρχικά, και συμπλήρωσε: «Ζητώ εγώ προσωπικά συγγνώμη στους οπαδούς της ΚΠΡ για όσα έχουν δει φέτος. Θα συνεχίσουμε να παλεύουμε. Αυτή είναι η μοναδική υπόσχεση που μπορώ να σας δώσω» ήταν η δήλωση του αφεντικού των Ρέιντζερς.



πηγή: sport-fm.gr
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: