Τετάρτη 2 Ιανουαρίου 2013

Καζιγιάμα: "Να ανέβω επίπεδο με τον Παναθηναϊκό"

Η FC Tokyo ανακοίνωσε επίσημα τον δανεισμό του Γιοχέι Καζιγιάμα στον Παναθηναϊκό για έξι μήνες, με τον Ιάπωνα άσο να παρουσιάζεται ανυπόμονος να αγωνιστεί με το "τριφύλλι". Με δηλώσεις του στην επίσημη ιστοσελίδα της πρώην πλέον ομάδας του ο Καζιγιάμα χαρακτήρισε τον Παναθηναϊκό ως μία ομάδα μέσω της οποίας θα ανεβεί επίπεδο στην καριέρα του.

"Σε αυτά τα 17 χρόνια που ήμουν εδώ κατάφερα να εξελιχθώ σαν παίκτης χάρη στους συμπαίκτες μου, το προπονητικό τιμ και τους φιλάθλους μας. Το εκτιμώ πολύ. Πλέον με τον Παναθηναϊκό θέλω να ανέβω επίπεδο, να εξελίξω το παιχνίδι μου κι ελπίζω να χαρείτε με την πορεία μου. Ανυπομονώ για να κάνω αυτή τη μετακίνηση ένα βήμα για την καριέρα μου", ήταν τα λόγια του Καζιγιάμα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: