Κυριακή 10 Μαρτίου 2013

«Αφοσιωμένος στην ομάδα μου»

Αφοσιωμένος στον Ατρόμητο και στις υποχρεώσεις του με την ομάδα του Περιστερίου, δηλώνει ο Παναγιώτης Μπάλλας.

«Αφοσιωμένος στην ομάδα μου»
Μπορεί ο Παναθηναϊκός, να φέρεται να ενδιαφέρεται για την απόκτηση του Παναγιώτη Μπάλλα, όμως αρχικά ο Ατρόμητος και στη συνέχεια ο νεαρός μέσος, με δήλωσή του στην επίσημη ιστοσελίδα των «κυανόλευκων» δήλωσε προσηλωμένος στα καθήκοντά του με τον Ατρόμητο και φυσικά έτοιμος να πανηγυρίσει επιτυχίες με το αστέρι στο στήθος.

Η δήλωση του παίκτη: «Ο Ατρόμητος αποτελεί κομμάτι του εαυτού μου και καλύπτει τις φιλοδοξίες μου.

Νιώθω ευχαριστημένος που ανήκω σε αυτή την ποδοσφαιρική «οικογένεια» στην οποία κάθε νέος ποδοσφαιριστής στην ηλικία μου θα ήθελε να είναι.

Είμαι απόλυτα αφοσιωμένος στην ομάδα μου και στόχος μου είναι να καθιερωθώ και να τη βοηθήσω με όλες τις δυνάμεις μου για να γευθεί μεγάλες επιτυχίες στο μέλλον».

Δεν υπάρχουν σχόλια: