Δευτέρα 29 Απριλίου 2013

Ουσέρο: «Θέλουμε το κύπελλο Ελλάδος»

Να πανηγυρίσει με τον Αστέρα Τρίπολης την κατάκτηση του κυπέλλου Ελλάδος θέλει ο Φερνάντο Ουσέρο. Ο Ισπανός μέσος υπογράμμισε πως η ομάδα του θα παλέψει και για τη δεύτερη θέση που οδηγεί στα προκριματικά του Champions League, ενώ αναφέρθηκε και στο μέλλον του στους Αρκάδες. Ο Ουσέρο μίλησε στην εφημερίδα «Sportday». Αναλυτικά:
Στη φάση του 1-0 με τη φόρα που έρχεσαι στην μπάλα και με την ορθή στάση του σώματός σου, φαίνεται πως στο μυαλό σου είχες ήδη σκοράρει...
«Ακριβώς! Ηταν όλα θέμα timing. Το άτσαλο διώξιμο, ο ελεύθερος χώρος και το οπτικό πεδίο που είχα στην εστία του ΠΑΟΚ. Η μπάλα κάθισε... αναπαυτικά στο πόδι μου και πριν ακόμη σουτάρω ένιωθα ότι είχα πολλές πιθανότητες για το γκολ».
Φεύγεις για τα πανηγύρια και με ένα επίμονο τρόπο δείχνεις στην κάμερα το παπούτσι σου. Λες και ήθελες να «μιλήσει» αυτό για σένα...
«Υπήρχε λόγος. Πάνω στο παπούτσι μου έχω γράψει τα ονόματα των γονιών μου. Εβλεπαν τον αγώνα live και ήθελα να τους στείλω ένα μήνυμα για να τους ευχαριστήσω που είναι πάντα δίπλα μου. Μου λείπουν αφάνταστα, αλλά μου αρκεί που με καμαρώνουν ποδοσφαιρικά».
Τελικός Κυπέλλου Ελλάδας. Πλέι οφ με φόντο τη 2η θέση και δη τη συμμετοχή στον 3ο προκριματικό γύρο του Τσάμπιονς Λιγκ. Αν σου έβαζαν το μαχαίρι στον λαιμό τι θα διάλεγες από τα δύο;
«Και τα δύο! Πλάκα κάνω. Δύο τελείως διαφορετικά πράγματα. Ο τελικός με τον Ολυμπιακό είναι ένα ματς που δεν ξέρεις τι θα σου... ξημερώσει. Από το καλύτερο μέχρι το χειρότερο. Στα πλέι οφ έχουμε το βαθμολογικό μειονέκτημα των δύο πόντων, αλλά είναι μία διαδικασία έξι αγώνων που σε βάζουν σε κλίμα πρωταθλήματος. Κακά τα ψέματα είμαι ποδοσφαιριστής και έχω φιλοδοξίες. Ακόρεστες. Μακάρι να τα καταφέρουμε και τα δύο. Πάντως, βάσει της εικόνας του θα είναι αδικία για τον Αστέρα Τρίπολης να ολοκληρώσει τη χρονιά με άδεια τα χέρια».
Και τώρα τελικός και... Νταβίδ Φουστέρ. Ο συμπαίκτης σου στην Ελτσε την περίοδο 2008-'09. Να του μεταφέρουμε τη...χαρά σου;
«Ο Νταβίδ πάνω από όλα είναι εξαιρετικό παιδί. Υπόδειγμα επαγγελματία στο γήπεδο. Για ένα χρόνο μοιραστήκαμε τις ποδοσφαιρικές μας ανησυχίες στην Ελτσε. Ηταν από τα πρώτα άτομα που συμβουλεύτηκα μόλις είχα την πρόταση από τον Αστέρα Τρίπολης. Η επικοινωνία μας είναι συχνή. Οσο για τον τελικό; Ας χαρούμε την συμμετοχή και ο καλύτερος να κερδίσει. Εμείς, δηλαδή (σ.σ.: γελάει)...».
Κάτι τελευταίο πριν πας για ένα ποτήρι σανγκρία -και δικαιωματικά- στο σπίτι του Ρουμπέν (σ.σ.: Ράγιος). Τα άστρα τι λένε για το μέλλον σου; Το συμβόλαιό σου εκπνέει τον Ιούνιο του 2014...
«Ας περιμένουμε να τελειώσει η χρονιά και έχει ο Θεός. Κλείνω δύο χρόνια στον Αστέρα Τρίπολης και δεν σου κρύβω ότι νιώθω λες και είμαι... 10! Εχω βρει την ταυτότητά μου στο γήπεδο, έχω την παρέα μου έξω από αυτό και η ομάδα έχει γίνει τόσο ανταγωνιστική, σε σημείο που να σκέφτομαι πως έχω κάνει την καλύτερη επιλογή στην Ελλάδα. Έχει κανείς αμφιβολία;».

Δεν υπάρχουν σχόλια: