Δευτέρα 29 Απριλίου 2013

Λυκογιάννης: «Θα δώσω την μάχη μου να βοηθήσω»

Πολύ ευχαριστημένος που βρίσκεται στον Ολυμπιακό και θα ζήσει την εμπειρία του τελικού Κυπέλλου, δήλωσε ο Μπάμπης Λυκογιάννης.

Λυκογιάννης: «Θα δώσω την μάχη μου να βοηθήσω»
Ο Ολυμπιακός νίκησε και στην Κομοτηνή τον Πανθρακικό με σκορ 2-1 και προκρίθηκε στον τελικό του Κυπέλλου Ελλάδος. Ο Μπάμπης Λυκογιάννης που αγωνίστηκε στο σημερινό ματς, δήλωσε πολύ ευχαριστημένος που βρίσκεται στην ομάδα του Πειραιά ενώ ευχαρίστησε τον κόσμο που συμπαραστάθηκε και στο ματς αυτό στους παίκτες.

«Το πρώτο αποτέλεσμα μας έδινε καθαρό προβάδισμα. Ήρθαμε εδώ να δώσουμε ακόμη μια μάχη και να πάρουμε την πρόκριση», είπε αρχικά ο νεαρός μπακ-χαφ των Πειραιωτών και πρόσθεσε:

«Ευχαριστούμε τον κόσμο που ήταν δίπλα μας και συγχαρητήρια στην ομάδα μας που πήγε στον τελικό. Είμαι χαρούμενος που είμαι στην ομάδα του Ολυμπιακού και για δεύτερη χρονιά πάω στον τελικό και θα δώσω και εγώ την μάχη μου για να βοηθήσω».

Δεν υπάρχουν σχόλια: