Πέμπτη 4 Απριλίου 2013

Ο Γιάννης Ψηφίδης για όλους και για όλα στο Μetropolis!!

Ο Γιάννης Ψηφίδης φιλοξενήθηκε στην εκπομπή «Στη Σέντρα» του «Αθλητικού Metropolis», όπου εξέφρασε τις απόψεις του για τα θέματα που απασχολούν το σύλλογο.

Ο κ. Ψηφίδης μίλησε για το Λάμπρο Σκόρδα και τη νέα διοίκηση που θα αναλάβει τον Άρη, για τον έλεγχο των ορκωτών λογιστών, τη δήλωσή του περί χειρότερων οπαδών στην Ελλάδα και πολλά άλλα. Διαβάστε αναλυτικά τις δηλώσεις του:


Αρχικά ανέφερε:

«Είμαι πρόεδρος του Άρη. Τη Δευτέρα είχαμε την παραίτηση ενός μέλους της ΚΜΑ, του κ. Ζουμπουρίδη. Η διοίκηση της ΚΜΑ ήταν οριακή και με 4 μέλη δε θεωρείται λειτουργική και παύεται. Έπεφτε η διοίκηση της ΚΜΑ από την παραίτηση του Ζουμπουρίδη. Στη συνέχεια έπρεπε ορισμένα μέλη της ΚΜΑ να περάσουν από το πρωτοδικείο και να τοποθετήσουν την επιθυμία οργάνωσης νέας διοίκησης πρωτοδικείου. Η αίτηση έγινε και εκδικάζεται αύριο. Αύριο είναι βέβαιο ότι θα υπάρχει ένα προσωρινό διοικητικό συμβούλιο στη ΚΜΑ, που αποτελεί τον πλειοψηφούντα μέτοχο της ΠΑΕ Άρης. Εγώ πληροφορούμαι ότι αυτοί θα κάνουν αίτηση της παύσης της διοίκησης της ΠΑΕ και θα προτείνουν το σχήμα που θα διοικεί την ΠΑΕ Άρης. Έχει ακουστεί ότι θέλουν για πρόεδρο τον κ. Σκόρδα που έχει υποσχεθεί πως θα κάνει το 3 στα 3. Αυτή τη στιγμή το διοικητικό συμβούλιο παραμένει με 5 μέλη και έχει το δικαίωμα να παραμείνει μέχρι και με 3 μέλη.

Αυτή τη φορά δεν έμπαινε και έβγαινε όποιος ήθελε στο σύλλογο. Θέλαμε να βοηθήσουμε την ομάδα. Ο Άρης μας είναι 5ος σε εισιτήρια. Ο Άρης θέλει μια σταθερή διοίκηση ή να βρεθεί ένας ιδιοκτήτης. Θέλαμε να καθαρίσουμε γρήγορα τα πράγματα για να μπορέσουμε να παρουσιαστούμε καθαροί σε έναν επενδυτή. Θέλαμε να είμαστε ταχτοποιημένοι σε όλα. Αυτά προσπαθήσαμε να κάνουμε και θέλανε να μας σταματήσουν. Η καρέκλα μας είναι ελεύθερη πλέον να κάτσει όποιος θέλει. Εγώ δούλεψα σε υγιείς κατευθύνσεις».


Για το αν θα είναι πρόεδρος για ακόμη 24 ώρες:

«Δεν ξέρουμε ακόμη. Το θέμα μπορεί να πάει και από Δευτέρα. Αν δε δημιουργηθούν άλλες καταστάσεις όμως, ναι είμαι πρόεδρος για λίγα ακόμη 24ωρα. Αύριο το μεσημέρι θα ξέρουμε».


Για το λόγο που δεν έφυγε μετά τη συγκέντρωση των φίλων του Άρη στο Χαριλάου, όπου ζητούσαν την παραίτηση του ίδιου και της διοίκησής του:

«Από τη Δευτέρα και μετά γίναμε θύματα πολλών περιπτώσεων προπηλακισμών και απειλών. Και εγώ, όπως και οι συνεργάτες μου που προπηλακίστηκαν και απειλήθηκαν. Αυτό είναι ανεπίτρεπτο για την πόλη μας. Εγώ δεν μπορώ να το επιτρέψω αυτό στον εαυτό μου. Περίμενα να έρθει μια επιτροπή και να μου πει πως δε δούλεψα και να έρθουν αρειανοί και να μου προτείνουν κάτι καλύτερο. Δεν είμαι αγκιστρωμένος με την καρέκλα μου. Δεν μου ζητήθηκε από κάποιον να παραιτηθώ όμως. Δεν πρέπει να μου γίνει γνωστό με κάποιον τρόπο; Επίσης συγκάλεσα έκτακτο διοικητικό συμβούλιο και οι προπηλακισμοί συνεχιζόντουσαν. Δεν επιτρέπω στον εαυτό μου να με χαρακτηρίζουν λαμόγιο, εγώ που μπήκα 3 μήνες και δούλεψα πρωί βράδυ για να βοηθήσω τον Άρη. Έγραψαν στους τοίχους τα ονόματα μας, εμάς που προσφέραμε στον Άρη. Αυτοί που αυτοαποκαλούνται οργανωμένοι οπαδοί, περιμένω την παρουσία τους με κάτι σοβαρότερο. Πηγαίνουν στη δικαστική οδό. Αν αποφασιστεί η αλλαγή μας εννοείται πως θα παραδώσω την κατάσταση. Ποτέ δεν είπα πως θέλω να συνεχίσω. Βγαίνει ένα ραδιόφωνο και καλεί σε συγκέντρωση τους φίλους του Άρη. Τους παίρνω και τους λέω καταλαβαίνετε πόσο επικίνδυνα πράγματα κάνετε; Και τους κατέβασα όλους από τα γραφεία και έκλεισα τα στόρια για να προφυλάξω τα γραφεία του Άρη. Εγώ δημιούργησα ομάδες εργασίας για να βοηθήσουν σε όλα τα θέματα και πάνε να τα διαλύσουν».


Για το αν ισχύει πως περιμένουν να κλείσουν ανοιχτά θέματα πριν παραδώσουν τα γραφεία στη νέα διοίκηση:

«Εγώ θα παραδώσω τη διοίκηση και πρέπει να έχω ταχτοποιημένα ΙΚΑ, ΦΠΑ, φόρους και προσωπικό για να μην πάω φυλακή. Τα έχω τακτοποίηση όλα από τα τέλη Μαρτίου και ήταν πολύ δύσκολο αυτό. Σε μια διοίκηση που ανέλαβα όπως την ανέλαβα, ήταν πολύ δύσκολο να μην εκτεθώ και όμως δεν εκτέθηκα».


Για τον έλεγχο των ορκωτών λογιστών στην ΠΑΕ:

«Τη δουλειά που κάνει η εταιρία ΝΕΞΙΑ δεν την ενόχλησε κανείς και κανείς δεν ασχολήθηκε. Περιμένουμε να μας παραδώσουν την κατάσταση. Ρωτήσαμε μόνο πότε θα τελειώσει και μας είπαν μέχρι τα τέλη Απριλίου. Εμάς δε μας αφορά αυτό. Κανείς μας δεν ξέρει που πήγαν τα λεφτά. Περιμένουμε να παραδοθεί η μελέτη».


Για τη δήλωσή του πως οι οπαδοί του Άρη είναι οι χειρότεροι οπαδοί της Ελλάδας:

«Έχει παρερμηνευτεί η δήλωση. Είπα ότι οι οργανωμένοι οπαδοί έχουν πρόβλημα και έχουμε την χειρότερη κατάσταση σε ποινές στη χώρα. Εμείς θέλουμε να βοηθήσουμε και αυτοί οι ίδιοι μας προπηλακίζουν. Είπα ότι είμαστε οι χειρότεροι σε ποινές σε έναν Άρη που οικονομικά δεν έχει λύσεις. Δεν είναι δυνατόν ένας Άρης με τόσα χρέη να πληρώνει τόσα πρόστιμα. Δε γίνεται άνθρωποι που δουλεύουν χωρίς αμοιβή να προπηλακίζονται και να κινδυνεύουν τα παιδιά τους. Δε θα δώσω το δικαίωμα σε κανέναν να μη με αφήσει να κυκλοφορώ στην πόλη μας. Ποιοι είναι αυτοί οι οργανωμένοι που μας κατηγορούν; Ας κάνουν μια επιτροπή να έρθει να μας πει να φύγουμε και πως αυτοί είναι καλύτεροι».


Για το αν τρυπήθηκε ο Άρης από μέσα:

«Αυτά είναι απίθανα πράγματα. Από αυτούς τρυπιέται ο Άρης».


Για τη δήλωση του Λάμπρου Σκόρδα πως ο Άρης διοικείται από μαφία:

«Να έρθουν να πάρουν τη διοίκηση να ησυχάσει η ψυχή μας. Αυτός ο άνθρωπος ήταν ελεγχόμενος και τώρα θέλουν να τον βάλουν ξανά μπροστά. Είναι δυνατόν; Και αυτός ο κύριος θα γυρίσει να πει για τη δική μας διοίκηση πως είμαστε μαφία; Υπάρχει πρόθεση. Είναι ένας επιχειρηματίας που είχε μια εφημερίδα και έκλεισε, ένα ραδιόφωνο που έκλεισε. Όταν αναλάβαμε μας είχαν ζητήσει να μην βάλουμε άτομα από τις παλιές διοικήσεις και να δουλεύουμε χωρίς αμοιβή. Τα κάναμε και τα δυο και τώρα θα κάνουν τα αντίθετα. Δεν κάνει κάτι επιλήψιμο ο κ. Σκόρδας αλλά δεν μπορεί να μας κατηγορεί ως μαφία. Θέλει να διασφαλίσει τις δόσεις για το σπίτι του και αυτό είναι λογικό. Υπήρχε μια δομή του άρθρου 44, δικής του μορφής. Μπορεί να θέλει να αλλάξει τον τρόπο εισαγωγής στο άρθρο 99. Δεν έχω κάτι με τον άνθρωπο, ούτε τον γνωρίζω».


Για το αν μεθόδευαν την πτώση του Άρη για να αγοράσουν καινούργιο ΑΦΜ:

«Δεν υπάρχει τέτοιο θέμα, ούτε στο διοικητικό συμβούλιο, ούτε μέσα μας. Τη Δευτέρα είχα καλεσμένους τους προέδρους του Άρη, της ΚΜΑ, του ΑΣ και της ΚΑΕ. Έχουμε καλές σχέσεις με όλους. Είχαμε ένα στόχο και ένα σκοπό. Να βάλουμε τις βάσεις για να γιορτάσουμε τα 100 χρόνια του Άρη. Να είμαστε στη Σουπερ Λιγκ και να οργώσουμε το έδαφος για αυτή τη γιορτή. Αυτά που λένε για ΑΦΜ είναι τρελά πράγματα. Κανείς δε το σκέφτηκε ποτέ, δεν το γνωρίζουμε καν το θέμα».


Για το τι γίνεται από δω και πέρα:

«Αν ο Άρης κάνει το 3 στα 3, σώθηκε. Άλλοι το υποσχεθήκαν, όχι εγώ. Εμείς δεν το είχαμε ασφαλίσει αλλά είχαμε πει πως θα το παλέψουμε. Μακάρι να το καταφέρει, θέλω πολύ να το δω. Παίζουν ρόλο και τα άλλα αποτελέσματα. Εμείς πρέπει να παίξουμε μπάλα και να εξασφαλίσουμε τα αποτελέσματα».


Για το αν παίζονται καθαρά τα παιχνίδια:

«Θα ήταν ψέμα να πω πως με 3μιση μήνες εμπειρία βρήκα δρόμους περιέργους. Δε γνωρίζω κάτι και δε μπορώ να βοηθήσω. Αφήστε τους σκοτεινούς δρόμους και όσα λένε οι άλλοι. Εγώ ζητούσα τη συμπαράσταση των ποδοσφαιριστών και της ομάδας μας. Μόνο αυτό μπορώ να κάνω. Αυτά δε τα γνωρίζω. Εγώ εργάστηκα καθαρά. Δεν έχω τρόπους να υποσχεθώ το 3 στα 3. Δεν έχω ούτε τις διασυνδέσεις, ούτε τα χρήματα για να το κάνω. Θα πρέπει δηλαδή να κάνουμε τις άλλες διαδρομές; Με την αξία του να σωθεί ο Άρης».
πηγή: metrosport.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: