Πέμπτη 23 Μαΐου 2013

Λεμονής: «Ένα βήμα παραπάνω»

Ο Τάκης Λεμονής έθεσε στόχο να κάνει ένα βήμα παραπάνω η ομάδα στη νέα αγωνιστική σεζόν στην παρουσίασή του για την ανάληψη της τεχνικής ηγεσίας του Λεβαδειακού.

Λεμονής: «Ένα βήμα παραπάνω»
Ο Τάκης Λεμονής έθεσε στόχο να κάνει ένα βήμα παραπάνω η ομάδα στη νέα αγωνιστική σεζόν στην παρουσίασή του για την ανάληψη της τεχνικής ηγεσίας του Λεβαδειακού.

«Άκουσα πολύ καλά λόγια, ο στόχος ο δικός μου είναι να ακούσω αυτά τα λόγια στο τέλος της χρονιάς, να αποδείξω με έργα αυτά που είπε ο πρόεδρος της ομάδας. Θέλω να σας ευχαριστήσω που είστε εδώ, έχω περάσει όμορφα χρόνια στη Λιβαδειά και πιστεύω ότι ήρθε η ώρα η ομάδα να κάνει ένα βήμα παραπάνω, αυτό που θέλετε. Δεν μου αρέσουν τα μεγάλα λόγια, για το μόνο πράγμα που είμαι σίγουρος είναι ότι και εγώ και η διοίκηση και οι συνεργάτες μου και οι παίκτες θα πρέπει να προσπαθήσουμε πάρα πολύ», τόνισε ο Έλληνας τεχνικός και κατέληξε:

«Περνάμε μια δύσκολη περίοδο στη χώρα μας και στο ποδόσφαιρο, αλλά πρέπει να καταλάβουμε ότι όλοι μας έχουμε την ευθύνη για οτιδήποτε γίνεται. Κανένας δε μπορεί να πετύχει τίποτα αν δεν είμαστε μαζί μία γροθιά και η διοίκηση και το τεχνικό τιμ και οι παίκτες και ο κόσμος ακόμη… Για μένα είναι ένα στοίχημα αυτή η χρονιά, γιατί την προηγούμενη φορά που συνεργαστήκαμε πέσαμε. Στο ποδόσφαιρο το πιο σημαντικό είναι όταν πέσεις κάτω να ξανασηκωθείς».

Δεν υπάρχουν σχόλια: