Τετάρτη 22 Μαΐου 2013

Σαλπιγγίδης: «Είμαι αισιόδοξος»

Αισιόδοξος ότι μπορεί να βελτιωθεί η κατάσταση στον ΠΑΟΚ δήλωσε ο Δημήτρης Σαλπιγγίδης στη Nova.

Σαλπιγγίδης: «Είμαι αισιόδοξος»
Αισιόδοξος ότι μπορεί να βελτιωθεί η κατάσταση στον ΠΑΟΚ δήλωσε ο Δημήτρης Σαλπιγγίδης στη Nova.

«Πρέπει ν' αλλάξουμε το «πρόσωπό» μας, να μην έχουμε αυτή την αγωνιστική παρουσία. Δε θέλω να μπω σε τακτικά θέματα. Έχουμε πολύ λίγο χρόνο μπροστά μας αλλά πρέπει να το κάνουμε», ανέφερε ο αρχηγός του «Δικεφάλου του Βορρά» και συνέχισε:

«Δεν μπορώ να είμαι απαισιόδοξος. Δεν μπορώ να είμαι απαισιόδοξος εγώ κι οι συμπαίκτες μου και όλοι μας γιατί ουσιαστικά αν δεν είμαστε αισιόδοξοι τα παρατάμε. Εμείς δεν έχουμε τέτοιο σκοπό αλλά είναι αυτό που σου λέω, είναι λόγια και πρέπει να το αποδείξουμε στον αγωνιστικό χώρο, στο επόμενο παιχνίδι».

Δεν υπάρχουν σχόλια: