Τη δεύτερη νίκη στην καριέρα του πανηγύρισε ο Νίκο Ρόσμπεργκ στα στενά του Πριγκιπάτου σε ένα επεισοδιακό γκραν πρι.
Στη δεύτερη θέση πλασαρίστηκε ο Σεμπάστιαν Φέτελ που έδειξε να συμβιβάζεται, ενώ την πρώτη τριάδα συμπλήρωσε ο Μαρκ Γουέμπερ με τη Red Bull να κάνει το δύο-τρία. Από τη δέκατη θέση είδε την καρό σημαία ο Κίμι Ραϊκονεν που... έμπλεξε με τον Σέρχιο Πέρες.
Εκτός βάθρου ο Λιούις Χάμιλτον που ολοκλήρωσε τον αγώνα από την τέταρτη θέση, τρεις πιο ψηλά από τον Φερνάντο Αλόνσο.
Το γκραν πρι:
Το γκραν πρι του Μονακό πάντα επιφυλάσσει εκπλήξεις.
Αυτό δεν θα άλλαζε φέτος και έτσι έγινε. Η ησυχία που επικρατούσε στους δρόμους του Πριγκιπάτου στους πρώτους γύρους, μάλλον προμήνυε το τι θα γίνονταν στην συνέχεια.
Στην εκκίνηση οι πρώτοι πιλότοι διατήρησαν τη θέση τους, αποφεύγοντας να ρισκάρουν, με τον Νίκο Ρόσμπεργκ να οδηγεί την κούρσα και να οριοθετεί τον ρυθμό.
Η ησυχία στο Μονακό κράτησε μέχρι τον 30ο γύρο, στον οποίο ο Φελίπε Μάσα, ανεπίδεκτος μαθήσεως, τράκαρε στο ίδιο σημείο που έχασε τον έλεγχο της F138 και χθες στις τρίτες ελεύθερες δοκιμές με αποτέλεσμα να καταστρέψει το μονοθέσιο του και να στείλει το αυτοκίνητο ασφαλείας στην πίστα.
Το safety car έμεινε στον αγώνα για έξι γύρους, αρκετοί για να μπουν στα πιτ οι πιλότοι και να αλλάξουν ελαστικά. Μεγάλος άτυχος της διαδικασίας ήταν ο Λιούις Χάμιλτον, ο οποίος κατά τν έξοδο του από το πρώτο πιτ στοπ έχασε δύο θέσεις.
Οι πιλότοι δεν πρόλαβαν να μπουν για δεύτερο πιτ στοπ, αφού οι Παστόρ Μαλδονάδο και Μαξ Τσίλτον έκαναν το… θαύμα τους με τον τελευταίο να πέφτει πάνω στον πιλότο από τη Βενεζουέλα ο οποίος απογειώθηκε στις μπαριέρες.
Το σφοδρό ατύχημα οδήγησε τους αγωνοδίκες στο να διακόψουν τον αγώνα με τις ομάδες να εκμεταλλεύονται τον ελεύθερο χρόνο για να αλλάξουν ελαστικά.
Στη συνέχεια του αγώνα οι Σέρχιο Πέρες και Ρομάν Γκροσάν.
Ο πιλότος της Lotus… καβάλησε το μονοθέσιο του Ρικιάρντο, με το αυτοκίνητο ασφαλείας να ξαναμπαίνει στην πίστα.
Όσον αφορά στον Πέρες, ο Μεξικανός είχε πάρει φορά, ρισκάροντας στην προσπάθεια του να προσπεράσει τον Κίμι Ραϊκόνεν.
Οι δύο πιλότοι είχαν επαφή με τον Ραϊκόνεν να μπαίνει στα πιτ και να τερματίζει στη δέκατη θέση, ενώ ο Μεξικανός πλήρωσε το τίμημα και εγκατέλειψε.
Πολύ καλή ήταν η Force India, η οποία είδε και τους δύο της πιλότους να είναι σε θέση να κάνουν και προσπεράσεις και να μην ρισκάρουν την παραμονή τους στον αγώνα.
Αναλυτικά η κατάταξη :
1. Ρόσμπεργκ, Mercedes
2. Φέτελ, Red Bull
3. Γουέμπερ, Red Bull
4. Χάμιλτον, Mercedes
5. Σούτιλ, Force India
6. Αλόνσο, Ferrari
7. Βερνιέ, Toro Rosso
8. Μπάτον, McLaren
9. Ντι Ρέστα, Force India
10. Ραϊκόνεν, Lotus
11. Χούλκενμπεργκ, Sauber
12. Μπότας, Williams
13. Γκoυτιέρες, Sauber
14. Τσίλτον, Marussia
15. Φαν ντερ Γκάρντε, Caterham
Η βαθμολογία των οδηγών:
1. Σεμπάστιαν Φέτελ 107
2. Κίμι Ραϊκόνεν 86
3. Φερνάντο Αλόνσο 78
4. Λιούις Χάμιλτον 62
5. Μαρκ Γουέμπερ 57
6. Νίκο Ρόσμπεργκ 47
7. Φελίπε Μάσα 45
8. Πολ Ντι Ρέστα 28
9. Ρομέιν Γκροσάν 26
10. Τζένσον Μπάτον 25
11. Άντριαν Σούτιλ 16
12. Σέρχιο Πέρες 12
Η βαθμολογία των κατασκευαστών:
1. Red Bull 164
2. Ferrari 123
3. Lotus 112
4. Mercedes 109
5. Force India 44
6. McLaren 37
7. Φελίπε Μάσα 45
8. Πολ Ντι Ρέστα 28
9. Ρομέιν Γκροσάν 26
10. Τζένσον Μπάτον 25
11. Άντριαν Σούτιλ 16
12. Σέρχιο Πέρες 12 πηγή: sport-fm.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου