Παρασκευή 30 Αυγούστου 2013

Μπονγκ: «Είμαι ικανοποιημένος από την κλήρωση»

Αρκετά ικανοποιημένος από την κλήρωση του Ολυμπιακού εμφανίστηκε ο Γκαετάν Μπονγκ, ο οποίος θεωρεί ότι όλες οι αναμετρήσεις θα έχουν αρκετά ενδιαφέρον.

Μπονγκ: «Είμαι ικανοποιημένος από την κλήρωση»
Με αρκετό ενδιαφέρον παρακολούθησε την κλήρωση των ομίλων του Champions League ο Γκαετάν Μπονγκ.

Ο αριστερός μπακ του Ολυμπιακού εμφανίστηκε αρκετά ικανοποιημένος από τον όμιλο που κληρώθηκαν οι «ερυθρόλευκοι», με δεδομένο τις ομάδες που υπήρχαν στους άλλους ομίλους. Επιπλέον τόνισε ότι όλες οι αναμετρήσεις θα είναι δύσκολες και χρειάζεται δουλειά για να ανταπεξέλθει η ομάδα.

«Παρακολούθησα την κλήρωση με τον πατέρα μου. Είδα πως πέσαμε με την Παρί Σεν Ζερμέν, αν και θα ήθελα την Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ. Δεν είναι άσχημα όμως. Θα έχει μεγάλο ενδιαφέρον. Γενικότερα είμαι ικανοποιημένος με την κλήρωση. Αν δει κανείς τους άλλους ομίλους, θεωρώ πως είναι μια καλή κλήρωση. Για μένα η Παρί είναι το φαβορί του ομίλου και από εκεί και πέρα όλα παίζονται. Είμαι λίγο καιρό στον Ολυμπιακό, αλλά καταλαβαίνω την δουλειά που γίνεται μέρα με τη μέρα στις προπονήσεις. Έχουμε πολλά να κάνουμε», ήταν χαρακτηριστικά τα λόγια του Μπονγκ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: