Τετάρτη 4 Σεπτεμβρίου 2013

«Θα δουλέψω για να ηγηθώ»

Με πρόθεση να αποτελέσει τον ηγέτη της ομάδας μπάσκετ του ΠΑΟΚ έφτασε στη Θεσσαλονίκη ο Ντι Τζέι Κούπερ όπως τόνισε.

«Θα δουλέψω για να ηγηθώ»
Με πρόθεση να αποτελέσει τον ηγέτη της ομάδας μπάσκετ του ΠΑΟΚ έφτασε στη Θεσσαλονίκη ο Ντι Τζέι Κούπερ όπως τόνισε.

«Ανυπομονώ να μπω στο γήπεδο. Θα δώσω ό,τι καλύτερο έχω. Νιώθω έτοιμος για τις προσδοκίες που υπάρχουν. Θα δώσω μάχη... Ήμουν ο ηγέτης στο πανεπιστήμιό μου, θα δουλέψω εδώ στο να ηγηθώ», ήταν τα πρώτα λόγια του νέου άσου του «δικεφάλου του Βορρά» στο μπάσκετ και πρόσθεσε:

«Θέλω να κάνω τους συμπαίκτες μου καλύτερους, αυτή είναι η δουλειά του πλέι μέικερ. Αυτό με κάνει να νιώθω καλά».

Τέλος, σχολίασε τα νούμερα που τον συνοδεύουν από τη θητεία του στο NCAA:

«Νιώθω ευλογημένος γιατί είχα υγεία και έτσι μπόρεσα να έχω αυτούς τους αριθμούς. Θέλω να επιβεβαιώσω στην Ευρώπη ό,τι έκανα στο κολλέγιο. Αισθάνομαι έτοιμος να παίξω στην Ευρώπη και στο Γιούροκαπ. Θέλω να μπω στο γήπεδο και να αντεπεξέλθω σε κάθε πρόκληση».

Δεν υπάρχουν σχόλια: