Τετάρτη 4 Σεπτεμβρίου 2013

«Δεύτερος γύρος στην Εθνική»

Νέα σελίδα στην Εθνική ομάδα ανοίγει ο Δημήτρης Παπαδόπουλος με την επιστροφή του.

«Δεύτερος γύρος στην Εθνική»
Ως το δεύτερο μέρος της καριέρας του την Εθνική ομάδα χαρακτήρισε την επιστροφή του σ’ αυτήν ο Δημήτρης Παπαδόπουλος

Ο διεθνής επιθετικός του Ατρομήτου μίλησε στο Novasports για την επιστροφή του στο αντιπροσωπευτικό συγκρότημα μετά από 6 χρόνια, ενώ αναφέρθηκε και στη συμμετοχή του στο ματς της ομάδας του κόντρα στον Άρη.

Αναλυτικά οι δηλώσεις του Δημήτρη Παπαδόπουλου:

Πως αισθάνεται που βρίσκεται ξανά στην Εθνική ομάδα:
«Τα έχω ξαναζήσει, αλλά αισθάνομαι πως είναι ένας δεύτερος γύρος. Αισθάνομαι καλά, γεμάτος και με πολύ ενέργεια. Το μόνο που θέλω είναι να έχω υγεία και να συνεχίσω έτσι. Για κάθε παίκτη, έτσι και για εμένα, είναι ισχυρό κίνητρο να είμαι στην Εθνική ομάδα. Είναι ότι καλύτερο για ένα ποδοσφαιριστή και είμαι χαρούμενος που είμαι και πάλι μέλος της Εθνικής ομάδας».

Για τη συμμετοχή του στο παιχνίδι με τον Αρη:

«Έπρεπε να αγωνιστώ, είμαι παίκτης της ομάδας μου, αλλά πλέον σκέφτομαι την Εθνική. Έπρεπε να ευχαριστήσω και τους δύο»

Δεν υπάρχουν σχόλια: