Τετάρτη 4 Σεπτεμβρίου 2013

Όγιος στο Metropolis: «Πάντα στην καρδιά μου ο Άρης»


 
Στο Αθλητικό Metropolis και την εκπομπή «Στη Σέντρα» μίλησε ο πρώην προπονητής του Άρη, Γκιγέρμο Όγιος, ο οποίος αναφέρθηκε τόσο στην φημολογία που τον θέλει ως έναν από τους τεχνικούς που εξετάζουν οι «κίτρινοι», όσο και στον Έκτορ Κούπερ:

Αναλυτικά τα όσα ανέφερε: «Ο Άρης είναι κάτι πολύ σημαντικό για εμένα. Είμαι ευγνώμων στον Άρη καθώς μου είχε δώσει την ευκαιρία να εργαστώ για πρώτη φορά επαγγελματικά και γι' αυτό κατέχει μεγάλο μέρος στην καρδιά μου. Παρ' όλα αυτά, δεν έχει έρθει σε επαφή μαζί μου κανένας από τον Άρη.

Για τον Έκτορ Κούπερ: «Είναι πολύ μεγάλος προπονητής, έχει καταφέρει πολλά στην καριέρα του, έχει τεράστια εμπειρία και κατάφερε πολλά και στον Άρη. Μάλλον έχει περισσότερες πιθανότητες να αναλάβει τον Άρη από εμένα, σύμφωνα με όσα ακούω».
Πηγή: metrosport.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: