Τρίτη 3 Σεπτεμβρίου 2013

«Και την καρδιά μου για τον Ολυμπιακό»

Έτοιμος να καταθέσει και την ψυχή του στο γήπεδο για λογαριασμό του Ολυμπιακού είναι ο Μάρκο Σέποβιτς, όπως τόνισε στις πρώτες του δηλώσεις.

«Και την καρδιά μου για τον Ολυμπιακό»
Όλο του το είναι θα δώσει για τον Ολυμπιακό ο Μάρκο Σέποβιτς. Ο νεοαποκτηθείς άσος των Πειραιωτών εμφανίστηκε χαρούμενος για την μεταγραφή του «στον μεγαλύτερο σύλλογο της Ελλάδας» και ξεκαθάρισε πως κάθε φορά θα δίνει και την καρδιά του στο γήπεδο.

Αναλυτικά, όσα είπε στο «Olympiacos TV»:

«Είμαι πολύ χαρούμενος που έρχομαι στον μεγαλύτερο σύλλογο της χώρας. Ευελπιστώ να κερδίσουμε το νταμπλ στην Ελλάδα και να περάσουμε στον επόμενο γύρο του Champions League. Θα δώσω τον καλύτερο μου εαυτό γι’ αυτό», είπε αρχικά και πρόσθεσε:

«Ξέρω για τους φιλάθλους του Ολυμπιακού, είναι από τους καλύτερους στην Ευρώπη. Έχω δει πολλά παιχνίδια και ανυπομονώ να παίξω για να έρθω κοντά στους φιλάθλους μας. Θα δώσω μέχρι και την καρδιά μου στο γήπεδο και θα προσπαθήσω να πετύχω όσα περισσότερα γκολ μπορώ».



Πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: