Παρασκευή 11 Οκτωβρίου 2013

«Φεύγω σαν φίλος…»

Τις αντρίκειες εξηγήσεις του με τον ΟΦΗ -που είχαν ως αποτέλεσμα να μη χαλάσουν οι σχέσεις τους παρά την απόφαση να τελειώσουν τη συνεργασία τους- επιβεβαίωσε ο Παύλος Δερμιτζάκης.

«Φεύγω σαν φίλος…»
Τις εξαιρετικές σχέσεις που διατηρεί με όλη την οικογένεια του ΟΦΗ -παρά την αποχώρησή του απ’ την τεχνική ηγεσία- τόνισε ο Παύλος Δερμιτζάκης.

Με επίσημη δήλωσή του, ο Έλληνας τεχνικός θέλησε να ευχαριστήσει όλους όσους συνεργάστηκε στον κρητικό σύλλογο.

Αφού μίλησε λοιπόν με κολακευτικά λόγια για τον Μάνθο Πουλινάκη και δήλωσε βέβαιος ότι ο ΟΦΗ διαθέτει την ποιότητα για ν’ ανακάμψει βαθμολογικά, τόνισε πως φεύγει σαν φίλος από την ομάδα.


Αναλυτικά η δήλωση Δερμιτζάκη

«Φεύγοντας από τον ΟΦΗ νιώθω την υποχρέωση να ευχαριστήσω τους συνεργάτες μου, όλους τους ποδοσφαιριστές, το υπαλληλικό προσωπικό για την συνεργασία που είχαμε και τους φιλάθλους της ομάδας που παρά την πίκρα τους ήταν πάντα στο γήπεδο και βοηθούσαν την ομάδα.

Θέλω επίσης να ευχαριστήσω την διοίκηση που μου έδωσε την δυνατότητα να εργαστώ σε ένα τέτοιο μεγάλο σύλλογο. Ειδικότερα να ευχαριστήσω τον πρόεδρο της ΠΑΕ κ. Μάνθο Πουλινάκη που είναι από τα πιο υγιή στελέχη που έχω γνωρίσει και είμαι πεπεισμένος ότι επί των ημερών του ο ΟΦΗ θα επιστρέψει σύντομα στον δρόμο των επιτυχιών.

Από την πλευρά μου έγινε μια ειλικρινή και μεγάλη προσπάθεια όμως στον αθλητισμό και ειδικότερα στο ποδόσφαιρο τα αποτελέσματα δεν είναι πάντα τα αναμενόμενα ούτε φυσικά αυτά που θα επιβραβεύσουν κατά 100% την σκληρή δουλειά που έγινε από όλους μας.

Είμαι πεπεισμένος όμως, όποιος και αν βρεθεί στην θέση μου, ότι ο ΟΦΗ θα ανακάμψει σύντομα βαθμολογικά γιατί διαθέτει ικανότατη διοίκηση, πολλούς και καλούς παίκτες αλλά και κόσμο που δίνει τεράστια ώθηση. Εγώ φεύγω σαν φίλος από την ομάδα…»

Δεν υπάρχουν σχόλια: