Πέμπτη 10 Οκτωβρίου 2013

Μπενζεμά: «Δεν έχω τουπέ!»

Ο Καρίμ Μπενζεμά ξεσπάθωσε κατά όσων τον κατηγορούν ως… τεμπέλη.

Μπενζεμά: «Δεν έχω τουπέ!»
Τον αποκαλούν τεμπέλη, λένε ότι δεν συνεισφέρει στην αμυντική λειτουργία, ότι δεν τρέχει και παρότι δεν αμφισβητούν το ταλέντο του, δεν είναι λίγες οι φορές που έχει αποδοκιμαστεί…

Ο λόγος για τον Καρίμ Μπενζεμά, που δεν άντεξε την κριτική και ξεσπάθωσε κατά των επικριτών του.

«Για ποιο τουπέ μιλάτε; Κανένας δεν είπε ότι δεν δουλεύω σκληρά. Ο κόουτς Αντσελότι είπε απλώς πως εγώ κι ο Ντι Μαρία δεν επωμιζόμαστε το ίδιο βάρος στην αμυντική λειτουργία. Εγώ είμαι επιθετικός. Ασφαλώς και είμαι ο πρώτος που αμύνεται, αλλά δεν κάνω τη δουλειά ενός μπακ ή ενός μέσου. Και δεν είναι θέμα νοοτροπίας από τη στιγμή που θέλω να παίξω μπάλα. Όταν παίζω με τη Γαλλία τρέχω σχεδόν 10 χιλιόμετρα ανά αγώνα. Είναι άδικη η κριτική», τόνισε ο φορ της Ρεάλ Μαδρίτης.

Ο Γάλλος άσος δεν έχει βρει δίχτυα από τον Ιούνιο. «Είναι η μεγαλύτερη περίοδος στην οποία δεν έχω σκοράρει στην καριέρα μου, αλλά δεν θα κρατήσει και δέκα χρόνια. Έχω ευκαιρίες, απλώς δεν τις κάνω γκολ», ανέφερε ο Μπενζεμά, που είναι στην αποστολή της Γαλλίας για το ματς της προσεχούς Τρίτης με τη Φινλανδία. Πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: