Τρίτη 5 Νοεμβρίου 2013

Κλοπ ο…ατακαδόρος!!

ad0b3f05-27bc-4baf-9f01-a24e571f72d2_3
«Αφιέρωσε» για ακόμα μια φορά ο Γιούργκεν Κλοπ στην καθιερωμένη συνέντευξη τύπου καθώς παραλλήλισε τον τρόπο παιχνιδιού της Άρσεναλ με ορχήστρα τονίζοντας πως εκείνος προτιμά το χέβι μέταλ.
Αναλυτικά οι δηλώσεις του τεχνικού της Ντόρτμουντ:
Μου αρέσει η φιλοσοφία της Άρσεναλ. Τη λατρεύω, όμως δε μπορώ να κοουτσάρω αυτή την ομάδα, καθώς είμαι διαφορετικός. Ο Αρσέν Βενγκέρ είναι πραγματικά σπουδαίος. Τον σέβομαι. Για εμένα είναι ο Σερ Αρσέν Βενγκέρ” δήλωσε ο Κλοπ για να προσθέσει:
“Του αρέσει να έχει την κατοχή της μπάλας, την πρωτοβουλία των κινήσεων και να αλλάζουν οι παίκτες του πολλές πάσες. Είναι σαν μια ορχήστρα. Όμως είναι ένα ήσυχο τραγούδι. Εμένα μου αρέσει το Heavy Metal. Πάντα ήθελα δυνατά πράγματα”.
Πηγή: arenafm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: