Τρίτη 5 Νοεμβρίου 2013

Πάτσης στο Metropolis: «Πρώην παίκτης της Νίκης ήταν αυτός που έκανε την καταγγελία και άνοιξε τον χορό»

Ο ιδιοκτήτης της Νίκης Βόλου Ανδρέας Πάτσης φιλοξενήθηκε στο Αθλητικό Metropolis και την εκπομπή ''Στην Σέντρα'', μιλώντας για την καταγγελία του γενικού αρχηγού της ομάδας, σχολιάζοντας παράλληλα και το χθεσινό παιχνίδι


Αναλυτικά


Αρχικά είπε: «Ο φίλος μου ο Θόδωρος Παπαδόπουλος δεν είναι σε καλή ψυχολογία. Εγώ όμως είμαι μετά την νίκη. Είναι κρίμα καθώς ο Παπαδόπουλος κάνει μια σημαντική προσπάθεια και πιστεύω πως θα ανεβάσει την ομάδα. Τέτοιες πράξεις δια κηδεύουν τις επενδύσεις μας και είναι άσχημο να συμβαίνουν. Γνωρίζω για το παιχνίδι. Δεν μπορώ να γνωρίζω αν ήταν στημένο. Δεν μπορώ να δικάσω και να καταδικάσω αν δεν ξέρω. Πρώην παίκτης ήταν αυτός που καταδίκασε και άνοιξε τον χορό. Εμείς οι παράγοντες δεχόμαστε τα πυρά! Εάν συμβαίνουν τέτοια γεγονότα είναι κατακριτέα. Εάν συνέβη είναι για την κρεμάλα. Χωρίς να θέλω να προδικάσω είναι καθ' έξιν και κατ' επάγγελμα. Επειδή όλα έγιναν στην δικιά μου καμπούρα θα είμαι ευτυχής αν θα μπορέσω να δώσω φως στην υπόθεση. Εγώ το έμαθα από την εκπομπή του Θωμαϊδη. Αμέσως μετά πήρα τηλέφωνο στον αθλητικό εισαγγελέα και παρακάλεσα να διαλευκανθεί η υπόθεση. Ο συγκεκριμένος πρώην παίκτης μου έκανε την καταγγελία στον συνεργάτη του εδώ στην Νίκη Βόλου. Υπάρχει ηχογραφημένη συνομιλία με την καταγγελία. Εγώ θα παρακολουθώ την εξέλιξη της υπόθεσης και αναλόγως θα κινηθώ».


Για τους λόγους που έγινε η καταγγελία: «Δεν μπορώ να γνωρίζω για ποιον λόγο έκανε την καταγγελία. Μπορεί να ήθελε να το βγάλει από μέσα του. Είναι δεδομένο πως θα κληθεί από τον αθλητικό εισαγγελέα. Υπάρχει και άλλο παιχνίδι όπου παίκτες της Νίκη Βόλου έκαναν μια ''διαβολιά''. Έχασε η ομάδα, όχι με μεγάλο σκορ. Ο μάρτυρας είναι αξιόπιστος, έχουν ειδοποιηθεί οι αρμόδιες αρχές».


Τέλος αναφέρθηκε για το παιχνίδι:«Δεν ήταν εύκολη νίκη, ο Ηρακλής έχει μια πολύ καλή ομάδα, που παίζει δυνατό ποδόσφαιρο. Ήταν ένα πραγματικό ντέρμπι, σε κάποιες φάσεις η Νίκη Βόλου στάθηκε πιο τυχερή και κατάφερε να πάρει την Νίκη. Ο Ηρακλής μπορεί να ανέβει κατηγορία, έχει καλή ομάδα».Πηγή: metrosport.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: