Τρίτη 5 Νοεμβρίου 2013

«Ευχαριστώ τον προπονητή μου»

Την ανάγκη να ευχαριστήσει τον Μάκη Χάβο για το ότι αγωνίστηκε στην κορυφή της επίθεσης αισθάνθηκε μετά το παιχνίδι με τον Ατρόμητο ο Ανρί Καμαρά.

«Ευχαριστώ τον προπονητή μου»
Στην εμπιστοσύνη που του έδειξε ο Μάκης Χάβος, τοποθετώντας τον στην κορυφή της επίθεσης του Παναιτωλικού, στάθηκε μετά το παιχνίδι με τον Ατρόμητο (1-1) ο Ανρί Καμαρά.

«Είμαι πολύ ευχαριστημένος που κατάφερα να σκοράρω. Θέλω να ευχαριστήσω τον προπονητή μου γιατί μου έδειξε εμπιστοσύνη και με έβαλε να αγωνιστώ στην κορυφή της επίθεσης.

Επιπλέον είμαι πολύ ευχαριστημένος γιατί η ομάδα μου κατάφερε να αποσπάσει ένα θετικό αποτέλεσμα απέναντι σε έναν καλό αντίπαλο»
, ανέφερε ο σκόρερ του γκολ με το οποίο ο Παναιτωλικός απέσπασε την ισοπαλία.

Αφού τόνισε λοιπόν στις ίδιες δηλώσεις του στη NOVA ότι «παίξαμε πολύ σωστή άμυνα όλη η ομάδα, κάναμε ό,τι μας ζήτησε ο προπονητής και για αυτό πήραμε αυτό το πολύ καλό αποτέλεσμα», κατέληξε:

«Ξέραμε ότι ο Ατρόμητος είναι μία πολύ καλή ομάδα με καλούς παίκτες και για αυτό το λόγω στο δεύτερο ημίχρονο οπισθοχωρήσαμε. Προσπαθήσαμε να παγώσουμε το ρυθμό για να πάρουμε την ισοπαλία».

Δεν υπάρχουν σχόλια: