Τετάρτη 4 Δεκεμβρίου 2013

Παστόρε: «Δεν φεύγω από την Παρί»

Παρότι δεν έχει πολύ χρόνο συμμετοχής στην Παρί Σεν Ζερμέν, ο Χαβιέρ Παστόρε δεν δείχνει διάθεση να αποχωρήσει από την ομάδα.

Παστόρε: «Δεν φεύγω από την Παρί»
Ο Χαβιέρ Παστόρε διαψεύδει τις φήμες που τον θέλουν να φεύγει από την Παρί Σεν Ζερμαίν αυτό το καλοκαίρι.

Ο 24χρόνος μεσοεπιθετικός έφυγε από την Παλέρμο και πήγε στην Παρί το 2011. Η Λίβερπουλ φημολογείται πως θα κινηθεί για τον παίκτη, ενώ η Ρόμα και η Μίλαν λέγεται πως ίσως επιχειρήσουν να τον πάρουν πίσω στη Serie A.

Όμως ο Αργεντινός άσος επιμένει ότι δεν θέλει να εγκαταλείψει το «Παρκ Ντε Πρενς». «Όλες αυτές οι φήμες είναι ψευδείς και δεν έχουν να κάνουν με την πραγματική κατάσταση» είπε στον γαλλικό ραδιοφωνικό σταθμό RMC.
«Όπως έχω ήδη πει , ήμουν ο πρώτος που διάλεξα αυτή την ομάδα και θα είμαι ο τελευταίος που θα την αφήσει. Θα βάλω τα δυνατά μου να τα πάω καλά στην Παρί. Ξέρω ότι υπάρχουν πολλοί παίκτες για την θέση μου, αλλά παλεύω για την θέση χωρίς να χάνω την ηρεμία».

Όσο για μία πιθανή επιστροφή στην Ιταλία είπε: «Για να συναντήσω τους φίλους μου ναι, αλλά για τίποτα παραπάνω». Πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: