Τετάρτη 22 Ιανουαρίου 2014

Ρονάλντο: «Δεν είμαι τέλειος»

Όπως όλοι, έτσι και ο Κριστιάνο Ρονάλντο έχει και τις καλές του, αλλά και τις κακές του στιγμές. Όπως τόνισε σε δηλώσεις του, είναι άνθρωπος, οπότε κάνει λάθη και μαθαίνει από αυτά.

Ρονάλντο: «Δεν είμαι τέλειος»
Ένας σκληρά εργαζόμενος άνθρωπος είναι ο Κριστιάνο Ρονάλντο, όπως δήλωσε ο ίδιος. Όπως τόνισε, δεν είναι τέλειος και για αυτό μπορεί να κλαίει, αλλά και να έχει και τα προβλήματά του.

«Δεν είμαι τέλειος. Είμαι ένας άνθρωπος, φτιαγμένος από σάρκα και οστά. Γελάω, κλαίω και έχω τα προβλήματά μου. Όταν λέω κάτι ακατάλληλο, απολογούμαι. Με τον χρόνο, μαθαίνω από τα λάθη μου», τόνισε αρχικά ο Πορτογάλος άσος και πρόσθεσε:

«Έχω την εντύπωση πως το κοινό με καταλαβαίνει καλύτερα, ότι συνειδητοποιούν ότι είμαι ένας σκληρά εργαζόμενος. Προτιμώ να μιλάνε για το τι γίνεται μέσα στο γήπεδο, παρά για το τι γίνεται έξω από αυτό».

Ο 28χρονος επιθετικός συμπλήρωσε: «Δουλεύω τα πρωινά, ξεκουράζομαι τα απογεύματα και πάω για ύπνο όσο το δυνατόν νωρίτερα, ώστε να είμαι σε καλή κατάσταση για την επόμενη ημέρα». Πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: