Τετάρτη 22 Ιανουαρίου 2014

«Να επιστρέψω…»

1028448_1
Στον Arena FM 89,4 φιλοξενήθηκε ο μέχρι πρότινος ποδοσφαιριστής του Ηρακλή, Μάρεκ Γιάρολιμ, ο οποίος μίλησε για την απόφαση του να φύγει από τους «κυανόλευκους» για να πάει σε μια ομάδα που αγωνίζεται στην Ευρώπη.
Παράλληλα υπογράμμισε πως θέλει κάποια στιγμή να επιστρέψει στην ομάδα της Θεσσαλονίκης.
Αναλυτικά τα όσα δήλωσε ο Μάρεκ Γιάρολιμ:
Για το αν έχει υπογράψει στην Σλόβαν Λίμπερετς:
“Δεν έχω υπογράψει ακόμα συμβόλαιο με την Σλόβαν Λίμπερετς όμως θα υπογράφω σύντομα”.
Για τους λόγους που έφυγε από τον Ηρακλή:
“Είχα μια καλή πρόταση και θα μπορώ με την Λίμπερετς να παίξω στο Γιουρόπα Λιγκ με την Άλκμααρ. Ήμουν ικανοποιημένος στον Ηρακλή αλλά η Λίμπερετς μου έδωσε ένα κίνητρο. Ο Όγιος ήταν ένας πολύ καλός προπονητής, πετύχαμε κάποια πράγματα, εύχομαι στην ομάδα να πάει στην Σούπερ Λιγκ και γιατί να μην επιστρέψω και εγώ στον Ηρακλή κάποια στιγμή”.
Για τον όρο που υπήρχε στο συμβόλαιο του:
“Υπήρχε όρος στο συμβόλαιο μου, αν μου κάνει πρόταση ομάδα που παίζει σε Ευρωπαϊκή διοργάνωση να μπορώ να φύγω”.
Για το πώς ανακοίνωσε την αποχώρηση του:
“Μίλησα με τον προπονητή και τον πρόεδρο, τους είπα πως θέλω να τους ξαναδώ στο μέλλον και μου ευχήθηκαν καλή επιτυχία”.
Για τις στιγμές που πέρασε στον Ηρακλή:
“Είχαμε καλές και κακές στιγμές. Από τις άσχημες είναι όταν μας σταμάτησαν οι φίλαθλοι μετά τον Τύρναβο. Αλλάξαμε την κατάσταση, παίξαμε πολύ καλά παιχνίδια όπως αυτό με τον ΠΑΟΚ και ο Όγιος μας βοήθησε πάρα πολύ καθώς είναι ένα πολύ καλός προπονητής αλλά και ένας πολύ καλός άνθρωπος. Ήμασταν όλοι μαζί σαν μια οικογένεια, παίκτες και φίλαθλοι. Ελπίζω να επιστρέψω και να  ξαναζήσω τέτοιες στιγμές στο μέλλον”.
Για το παιχνίδι του κυπέλλου με τον ΠΑΟΚ:
“Θα είναι ένα πιο δύσκολο παιχνίδι καθώς ο αντίπαλος μας γνωρίζει πλέον αλλά δεν παύουμε να έχουμε ελπίδα”.
Πηγή: arenafm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: