Με
την οριστικοποίηση και του τηλεοπτικού προγράμματος των αγώνων της φάσης
των “16” του Τσάμπιονς Λιγκ, προκύπτει κάτι που παρουσιάζει πολύ μεγάλο
ενδιαφέρον για τον Ολυμπιακό. Στις 25 Φεβρουαρίου όταν ο Ολυμπιακός θα
φιλοξενήσει στο “Γ. Καραϊσκάκης” την Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ θα είναι ο
μοναδικός αγώνας Τσάμπιονς Λιγκ που θα διεξάγεται εκείνο το βράδυ, στις
21.45.
Σε όλες τις άλλες βραδιές παγκοσμίως θα
κυριαρχήσει το ζάπινγκ. Στο ένα κανάλι Αρσεναλ – Μπάγερν στο άλλο Μίλαν –
Ατλέτικο Μαδρίτης, στο ένα Γαλατά – Τσέλσι στο άλλο Σάλκε – Ρεάλ,
κ.ο.κ. Στις 25 Φεβρουαρίου όμως δεν θα έχει ζάπινγκ γιατί το άλλο ματς
της βραδιάς είναι το Ζενίτ – Ντόρτμουντ που θα διεξαχθεί λόγω καιρικών
συνθηκών στις 19.00 ώρα Ελλάδας.
Οι πρόχειροι υπολογισμοί λοιπόν αναφέρουν
ότι το ματς του Ολυμπιακού με το έτσι κι' αλλιώς τεράστιο εμπορικό
μέγεθος που λέγεται Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ θα μεταδοθεί ζωντανά σε πάνω
από 200 χώρες και φυσικά θα είναι το μοναδικό ματς Τσάμπιονς Λιγκ που θα
προβάλλεται εκείνη την ώρα. Οι ανά τον κόσμο φίλοι του ποδοσφαίρου που
εκείνο το βράδυ θα θελήσουν να δουν Τσάμπιονς Λιγκ δεν θα έχουν άλλη
επιλογή. Κυρίως όμως οι επαγγελματίες του χώρους (μάνατζερ, προπονητές,
παίκτες, παράγοντες) θα είναι καρφωμένοι (τηλεοπτικά) στο “Γ.
Καραϊσκάκης”. Μπορεί να μοιάζει μικρό πράγμα, αλλά δεν είναι. Αν αυτό δεν είναι ευλογία για το brand name του συλλόγου, τότε ποιο είναι;
Ο Ολυμπιακός έχει την δική του μεγάλη
στιγμή ως σύλλογος γενικότερα. Από την εικόνα που θα φτάσει στα σπίτια
δεκάδων εκατομμυρίων ανθρώπων θα σχηματιστεί η εικόνα για το club. Και club είναι
το γήπεδο, ο κόσμος, η συμπεριφορά του, η ατμόσφαιρα, αλλά και η ομάδα,
οι παίκτες, η ποιότητά τους, ο τρόπος με τον οποίο θα αγωνιστούν, η
συμπεριφορά τους, το ομαδικό πνεύμα, αλλά και το πνεύμα fair play που
θα δείξουν. Οπως είναι και ο προπονητής, η επιλογή του να παίξει ή όχι
ποδόσφαιρο, ο τρόπος που θα αντιμετωπίσει την Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ.
Ολα αυτά θα κρίνουν αν εκείνο το βράδυ ο πλανήτης θα εκτιμήσει ή ακόμη
και θα συμπαθήσει τον Ολυμπιακό. Κι' αυτό είναι μία ευκαιρία που σε
ελληνικό σύλλογο δίνεται μία φορά τα 10 χρόνια κι' αν...
Η βραδιά
ήταν έτσι κι' αλλιώς πολύ μεγάλη για τον Ολυμπιακό, αλλά εξαιτίας αυτής
της διπλής συγκυρίας, πρώτον ότι αντίπαλος στους “16” είναι μία από τις
τρεις τέσσερις δημοφιλέστερες ομάδες στον πλανήτη και δεύτερον ότι
εκείνη την βραδιά δεν υπάρχει άλλο ματς Τσάμπιονς Λιγκ, γίνεται ακόμη
μεγαλύτερη.
Δεν
είναι μόνο ότι ολόκληρος ο σύλλογος δίνει εξετάσεις, είναι και η
ευκαιρία και η πρόκληση ο σύλλογος γενικά και το κάθε στέλεχος του
ατομικά να διακριθούν, να αρπάξουν την ευκαιρία. Ο Μίτσελ θα έχει την
ευκαιρία του να δει όλος ο πλανήτης την ομάδα που έχει φτιάξει και το
ποδόσφαιρο που παίζει, και ο κάθε παίκτης ξεχωριστά από τον πρωτόπειρο
Σάμαρη μέχρι τον πολύπειρο Σαβιόλα θα έχει μπροστά του την μεγάλη
πρόκληση να στείλει το μήνυμα σε παγκόσμια κλίμακα ότι “είμαι εδώ,
υπάρχω, δείτε με, ασχοληθείτε με εμένα...”.
Ο
Ολυμπιακός, αν το προσέξει αυτό το βράδυ και δεν αναφέρομαι μόνο στο
αποτέλεσμα, αλλά στον τρόπο με τον οποίο θα παίξει ως ομάδα, αλλά και ως
club, έχει
πολλά να κερδίσει... Κι' ας μην ξεχνάμε ότι ξεκινά με ένα επικοινωνιακό
μειονέκτημα, ότι το ένα πέταλο θα είναι άδειο λόγω της τιμωρίας, αλλά
κι' ένα επικοινωνιακό πλεονέκτημα, αφού η φανέλα του θα γράφει Unicef...
Σε αυτό το βράδυ θα μετρήσουν, όλα για την εικόνα του club, ακόμη
και η τελευταία λεπτομέρεια, ακόμη και η τελευταία φράση που θα πει ο
κάθε ένας από τους δημοσιογράφους που θα περιγράψουν το ματς σε
περισσότερες από 200 χώρες. Ποτέ στην Ιστορία του Ολυμπιακού δεν ήταν σε
έναν αγώνα του, “καρφωμένα” επάνω του τόσα εκατομμύρια μάτια παγκοσμίως
και φαντάζομαι ότι το έχουν αντιληφθεί και το έχουν αξιολογήσει ανάλογα
στην ΠΑΕ Ολυμπιακός...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου